MB MUSIC RADIO

ACUM:



ASCULTA:
tunein    tunein

RECENT

Navigation

Muzica ....noua campanie electorala !

LITORAL

Calapod vrea o clona a Festivalului „Callatis“






Staful Festivalului „Callatis” de la Mangalia s-a mutat la Navodari. Cu aceeasi con-ceptie, viziune, cu un program asemanator, inclusiv cu tot ce înseamna scoala de promovare Aldaco Film. Primaria Navodari a început colaborarea cu Aldaco Film în urma cu trei ani, iar festivalul Festop, un copil mai mic al celui mangaliot, a crescut. Are trei ani, trei editii, mai mult sau mai putin grandioase, însa exista bunavointa. Si asta pentru ca este dorinta autoritatilor din Navodari de a înscrie orasul pe harta statiunilor importante, cu valente culturale si de divertisment. Daca si Navodariul are faleza ca si Mangalia, de ce sa nu fie si aici o scena pe apa?
Chiar si conferinta de presa de lansare a evenimentului a semanat cu cea de la „Callatis”, cu Cornel Diaconu în frunte, producator general, dr. Matei Miko, producator tehnic; doar primarul este altul - Tudorel Calapod.
Am aflat ca editia a treia a Festop se va desfasura în perioada 27 - 29 iulie cu concerte pe o scena si cu activitati culturale conexe, pe timpul zilei. Va suna cunoscut? Cert este ca la Navodari, dupa cum a declarat Cornel Diaconu, difera „distributia”: „Am tinut foarte mult ca acest festival de la Navodari sa poarte titulatura gala topurilor si festivalurilor, pentru a reuni câstigatorii competitiilor de la nivel national. Dar, din pacate, în afara de Megastar, nu au mai fost alte festivaluri care sa ne atraga atentia. Însa speram ca, de anul viitor, în cadrul festivalului, sa putem oferi chiar noi distinctii atât unor tineri debutanti, cât si solistilor consacrati, pentru merite în cariera”.
O noutate a festivalului de la Navodari o reprezinta si transmisiunile în direct, pe postul de televiziune B1TV, cu care s-a semnat un contract de transmisie de doua ore brut spre seara. „Bineînteles, cu clipurile lor de publicitate, dar speram sa nu se repete situatia de la «Callatis», când Antena 1 a întrerupt destul de des transmisia”, a mai specificat Diaconu. Si, astfel, pentru ca era vorba despre transmisiune în direct a festivalului, s-a optat si pentru o imagine adecvata a showului. Cu o noua scena, pe treptele noii Case de cultura din localitate; „ne-am inspirat din alte festivaluri sustinute în Italia sau Spania”, a spus Diaconu. Rapid
s-a sarit de la una alta si s-a adaugat, în cadrul conferintei, ca nu se va abandona ideea unei scene pe apa, pe faleza din Navodari, însa este vorba de o investitie foarte mare si complexa, care va pica în grija autoritatilor.
Dr. Matei Miko, în calitate de producator tehnic, a declarat ca, din punct de vedere vizual, festivalului de la Navodari va fi unul al efectelor speciale. Am aflat ca va exista si un ecran cu leduri pe care se vor proiecta decupaje din spectacol. O singura frica are însa echipa tehnica: locul de desfasurare a spectacolelor de seara este neacoperit, asa ca sa dea Domnul sa nu ploua.
Bugetul festivalului este de peste 2 miliarde de lei, iar cu deplasarile invitatilor de peste hotare se ajunge undeva la 4 miliarde de lei, bani aprobati înca de la începutul anului, printr-o sedinta a Consiliului Local.

Share

loading...

Chirea Bogdan

Posteaza comentariu:

0 comments:

Comentariul va fi postat dupa aprobare