E cu adevarat o expresie neexagerata, postul de pe Pache Protopopescu e adesea comparat cu inceputul televiziunii adevarate in Romania, spre disperarea celor de la Intact.

Putini stiu ca la inceputurile lui, PRO transmitea foarte multe preluari de la CNN sau ca de la 10 la 15 avea stiri din ora in ora, ceea ca imi demonstreaza ca inca de la inceput a pus accent pe stiri.

De la lansarea din 1995 si pana acum piata media a explodat si suntem coplesiti in momentul de fata de peste o suta de canale de televiziune romanesti sau disponibile in romana, dublate sau subtitrate.

Piata televiziunilor de stiri e ocupata in momentul de fata de 3 canale romanesti, insa Pro TV nu a lasat steagul jos, continuand sa fie in continuare liderul de audienta pe segmentul stirile zilei.

Intre timp stirile au capatat conotatii de campanii media, si uite asa, anul trecut televiziunea romaneasca a scos capul in lume obtinand o nominalizare la Premiile Emmy, echivalentul Oscaruriloe pentru televiziune.

Pentru a doua oara Stirile Pro TV au fost nominalizate la premii datorita reportajelor din campania "Tu stii ce mai face copilul tau ?". Surpriza, au castigat. PRO TV a devansat concurenti de prestigiu- televiziunile ITV, Globo si Al Jazeera. Anuntul marcheaza un moment fara precedent in istoria televiziunii din Romania si din Europa de Est.

Premiul si pentru asta ii felicitam.