Kanal D lansează luni, 6 iulie 2009, noua identitate de ştiri, într-un studio nou şi foarte atractiv, cu decor de ultimă generaţie, grafică nouă, şi nu în ultimul rând o nouă abordare editorială de conţinut.

Surpriza acestei relansări este prezenţa la pupitrul principalului jurnal informativ al zilei, D-Ştiri, de la ora 18.30 a noii achiziţii Kanal D Adrian Rozenberg(fost Pro TV), susţinut de o echipă de corespondenţi locali extinsă. Astfel, Ştirile Kanal D vor avea de luni o forma şi un conţinut capabile să răspundă tuturor exigenţelor pietei dar şi asteptărilor pe care telespectatorii le au.

"Pentru orice post de televiziune generalist, ştirile sunt o locomotivă, motiv pentru care investiţiile atât în tehnologie cât şi în imagine, dar şi în echipă sunt foarte importante. În acest proiect de relansare a ştirilor am pus mult suflet şi am investit bani şi timp. Din punct de vedere financiar, investiţiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de euro, costuri care au inclus achiziţionarea unui SNG high definition, realizarea pachetului grafic şi decorurilor noi, precum şi construcţia noului studio de ştiri care va fi în incinta Romexpo", declară Pavel Stanchev, CEO Kanal D

Pachetul grafic si noua imagine a studioului de stiri au fost create de agentia de branding germano-bulgara Formschlag, condusa de Nicolay N Tonkoff. De mai bine de 10 ani, agentia Formschlag este una dintre agentiile de branding leader atat pe piata din Germania cat si Bulgaria. Pe lângă cheltuielile în tehnologie şi în imagine, Kanal D a investit şi în oameni pentru extinderea echipei de corespondenţi.

Kanal D are în grila de programe în fiecare zi, de luni până duminică, de la ora 12.30 şi de la 18.30 două jurnale de ştiri care sunt în top 5 în preferinţele telespectatorilor.

Nu rataţi, începând de luni, 6 iulie ora 18.30 noile ştiri de la Kanal D prezentate de Adrian Rozenberg.

Libertatea