Revenirea Divertişilor pe micul ecran, duminică seara, la Pro TV, cu două emisiuni noi, difuzate consecutiv, „Divertis - Land of Jokes” şi „Serviciul Român de Comedie”, a poziţionat televiziunea lui Adrian Sârbu în topul audienţelor, în intervalul orar 20.43-22.47.

Astfel, Pro TV a fost lider de audienţă pe întreg publicul din mediul urban, cât şi pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban. Peste trei milioane de români au urmărit emisiunea „Land of Jokes”, în minutul de aur, când Pro TV a înregistrat o audienţă de 15,4 rating şi o cotă de piaţă de 33,1 la nivelul întregii populaţii. A doua ediţie a showului de divertisment Super Bingo Metropolis, difuzat de Antena 1, duminică seara, a fost lider de audienţă pe tronsonul orar 22.04-1.28, iar minutul de aur a fost la ora 23.23, când 1.085.000 de telespectatori au fost alături de Ţociu şi Palade.

EVZ