Si pentru ca tot suntem la capitolul politica aflam ca Antena 2, Antena 3, B1 TV, Kanal D, OTV, Realitatea TV, TVRM Educaţional şi posturile Televiziunii Publice - TVR 1, TVR 3, TVR Info, TVR International - se numără printre cele 87 de posturi de televiziune care au informat CNA că intenţionează să realizeze şi să difuzeze emisiuni destinate campaniei pentru alegerea preşedintelui României.

Totodată, emisiuni destinate campaniei pentru alegerile prezidenţiale vor fi difuzate pe 44 de posturi TV prin cablu din provincie.

Pe de altă parte, campania pentru alegerea preşedintelui României va fi reflectată prin emisiuni specifice la posturile de radio Realitatea FM, RFI Bucureşti şi posturile Societăţii Române de Radiodifuziune - Radio România Actualităţi, Radio Bucureşti, Radio Antena Satelor, Radio România Internaţional şi Redacţia Minorităţi Naţionale.

Acestea se numără printre cele 98 de posturi de radio care au informat CNA că intenţionează să realizeze şi să difuzeze emisiuni destinate campaniei electorale pentru prezidenţiale.

Posturile de radio şi televiziune care vor difuza emisiuni dedicate campaniei trebuie să respecte Decizia CNA nr. 853 din 29 septembrie 2009 privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui României.

Campania electorală pe posturile de radio şi televiziune, publice şi private, începe în ziua de 23 octombrie 2009, ora 00.00, şi se încheie în ziua de 21 noiembrie 2009, ora 7.00, potrivit deciziei CNA.