Conform măsurătorilor efectuate de GFK România, în cadrul publicului din mediul urban, topul televiziunilor din România este condus, şi în luna mai, de Pro TV, cu un rating mediu de 2,7% (311.000 de telespectatori), cu 27.000 de telespectatori mai puţini decât în luna aprilie.

Antena 1 se clasează pe locul doi, având 1,9% rating (215.000 de telespectatori, cu 40.000 mai puţini decât în luna aprilie). Şi în prime-time (19.00 – 23.00), cele două posturi generaliste au avut parte de scăderi semnificative: Antena 1 a pierdut 100.000 de telespectatori, iar de Pro TV 74.000.

Realitatea TV ocupă locul al treilea în top cu un rating mediu de 1,4% (155.000 de telespectatori) iar Antena 3 a ajuns pe locul al patrulea, de pe locul opt, atingând un rating mediu de 1,1% (124.000 de telespectatori). În prime-time, Antena 3 a întrecut Realitatea TV (247.000 de telespectatori, cu 3.000 mai mulţi decât ai Realităţii).

TVR 1 a ajuns pe locul cinci, cu 0,9 puncte de rating (106.000 de telespectatori), iar Acasă TV s-a menţinut pe locul şase, cu 0,9% rating. Comparativ cu anul trecut, Acasă TV a scăzut spectaculos, de la 407.000 de telespectatori la 218.000, în prezent.

Scăderi înregistrează şi Kanal D, care a căzut de pe locul cinci, pe locul şapte, aducând în medie 89.000 de telespectatori. Topul este continuat de Prima TV (81.000 de telespectatori), Naţional TV (65.000 de telespectatori) şi OTV (45.000 de telespectatori).

EVZ.ro