Lansat cu surle si trambite anul trecut, printr-un megaspectacol in Mamaia dar si in Costinesti, brandul Romaniei "Land of choice" a fost abandonat. Dupa un an in care a varsat lacrimi, a calarit cai pe la herghelii si a devenit si ministra a dezvoltarii, doamna Elena Udrea, s-a convins, ca noi de altfel, ca tara noastra chiar nu e taramul ales.


Si dupa ce vara a inceput promitator, cu un eveniment de 1 mai de toata frumusetea, Marele 1 Mai, organizat pe plaja din Navodari, zona Hanul Piratilor, cu un concert care a rivalizat serios cu marile evenimente de revelion din Bucuresti, mancare gratis si parade, la care nu s-a inghesuit prea multa lume, probabil pentru ca nu au auzit de eveniment, litoralul a cam fost dat la o parte.

„Explore the Carpathian gardens", noul brand de ţară al României, a fost lansat ieri la Expoziţia Universală de la Shanghai. Daca pana acum promovarea turistica s-a facut pe bani de la buget, de data asta s-a apelat la fonduri de la Uniunea Europeana. Numai putin de 890.000 de euro a costat noul logo si brand al Romaniei in lume. Dar ca sa vedeti, internetul a vuit ieri de stirea conform careia, frunza, nu ar fi cam deloc autentica ci ar apartine deja cuiva. Se pare ca acesta seamănă izbitor cu cel al unei companii de transport brita-nice - Change Transport - care va lansa în mai puţin de o lună autobuze ecologice pe aeroportul londonez Heathrow.

Dar cum statul roman are nevoie de interventia unor nebuni de la FMI care ii ordona lui Basescu sa dea afara angajati, sa taie pensii si salarii si sa se gandeasca la rationalizare, se pare ca sa platesti aproape 1 milion de euro pentru un logo care ar fi costat 250 de euro pe internet e o nimica toata.Insa ca sa nu comenteze nimeni, cei care au conceput noul brand nu sunt romani ci spanioli.

Ministerul condus de Elena Udrea susţine insă că în contractul semnat cu TNH-TNS este precizat că „prestatorul garantează că elementele manualului de brand sunt originale şi nu încalcă dreptul de autor, drepturile conexe sau un alt drept de proprietate intelectuală aparţinând sau exercitate în condiţiile legale de către un terţ". Tot ieri, Hotnews.ro a mai descoperit ceva: o persoană particulară ar fi înregistrat pe internet domeniul „carpathian garden" cu o săptămână înainte de lansarea oficială a brand-ului de ţară.

Absolut mirific, cred ca ma duc in gradina.