Versiunea în limba română a portalului Yahoo se va lansa la începutul lunii martie, după numeroase încercări din 2008 până în prezent. Mihai Fanache, manager al MediaCafe, singura regie care vinde publicitate Yahoo în România, a anunţat că principalele surse de ştiri vor fi agenţiile de presă româneşti.


În spatele acestei mişcări se află cifrele mari ale vânzărilor publicitare Yahoo! în România: încasările din publicitate pe 2010 sunt estimate la 2,5 milioane de euro. De altfel, România egalează la trafic mondial unele ţări în care compania are deja operaţiuni, precum Thailanda sau Vietnam.

Yahoo.ro va fi similar cu cel din Olanda, Suedia, Norvegia şi Turcia. Şi pentru ca 80% din cei care folosesc Internet-ul în România (8,2 milioane de români) folosesc servicile Yahoo, se va lansa şi o versiune româneasca a serviciului de mail şi se prevăd şi alte servicii în viitorul apropiat.

Operaţiunile de pe piaţa românească vor fi, totuşi, coordonate direct de la Barcelona, de către departamentul pentru pieţele emergente.

Gandul