Dupa preluarea de acum ceva ani a pachetului majoritar de actiuni de catre Telekom, postul DolceSport a fost singurul care a pastrat vechea denumire a operatorului de televiziune prin satelit.

La aceea vreme reprezentantii postului declarau ca DolceSport este deja un brand si nu este indicata schimbarea denumirii canalului doar pentru ca s-a schimbat proprietarul.

Iata ca la doar doi ani distanta conducerea postului s-a razgandit si urmeaza sa schimbe denumirea canalului de sport detinut de Telekom.

Astfel Dolce Sport, televiziune deţinută de compania Telekom România, va deveni Telekom Sport şi va avea o nouă identitate vizuală. În acest sens au fost demarate procedurile legale pentru aprobarea procesului de rebranding, după cum a anunţat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport,

DolceSport a fost lansat in Romania in urma cu sapte ani si de-alungul timpului a ajuns sa detina numai putin de 6 licente de emisie din partea CNA. Spre deosebire de principalul competitor (DigiSport), Telekom ofera canalele sale de televiziune si altor operatori de servicii de televiziune prin cablu pentru care a creeat DolceSport 5 si 6, care au program identic cu primele doua canale dar de pe care lipsesc competitiile exclusive UEFA Champions League sau Europa League.




„În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piaţa TV din România cu dorinţa de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiţii sportive. Şi am reuşit sa facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor cele mai importante competiţii sportive ale lumii şi un suport editorial cu ştiri şi producţii proprii bine documentate, susţinute de o echipă de calitate. Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom“, declară Enăchescu.