acces neversea 2022

Mai sunt doar câteva zile până la cea de-a patra ediţie Neversea, cel mai mare festival de pe o plajă din Europa. 

Organizatorii vin acum cu veşti despre accesul în festival şi sistemul de plată şi le recomandă fanilor să aleagă opţiunea de Check-in şi Top-up online pentru a se bucura de acces mai rapid pe The Island of Dreams. Check-in-ul online poate fi realizat până la eveniment, iar cei care aleg să îl facă la faţa locului trebuie să achite o taxă de 25 de euro la punctul de Ticketing.

Organizatorii atrag atenţia că doar fanii înregistraţi în formularul de Check-in (online sau la locaţie) pot să primească brăţara de festival, în baza unui abonament sau a unui bilet de o zi, cu un cod de bare valid şi a unei cărţi de identitate.

Cei care au achiziţionat mai multe bilete pot efectua Check-in-ul şi pentru prietenii lor. În cazul în care posesorul unui bilet doreşte să îl transfere către o altă persoană, acesta trebuie să selecteze online din contul lui de Check-in opţiunea de Transfer Bilet. Apoi trebuie să completeze datele persoanei care va primi biletul (nume, prenume, email, telefon, localitate) şi să se asigure că biletul generat (pdf) ajunge în posesia noului destinatar.

După realizarea cu succes a Check-in-ului online, participanţii au posibilitatea să-şi creeze propria Puşculită de Festival. Astfel, fiecare participant îşi poate pune bani pe bilet, prin selectarea serviciului de Top-up. Suma încărcată va fi transferată şi activată pe brăţara de festival la orice punct de Credit Point din festival. Această modalitate de încărcare a brăţărilor va fi disponibilă şi în timpul festivalului şi va putea fi accesată direct din aplicaţia mobilă Neversea.

Tinerii sub 18 ani trebuie să aibă la ei, pe lângă biletul de acces şi actul de identitate, şi documentul care atestă acordul părinţilor. Acesta poate fi descărcat de pe parental-consent-ro NVS.docx, iar organizatorii recomandă să fie completat înainte de venirea la festival. Minorii sub 14 ani trebuie să vină însoţiţi de un părinte şi să deţină un bilet valid.

PROGRAM PRE-FESTIVAL PENTRU RIDICAREA BRĂŢĂRILOR

Organizatorii au pregătit şi anul acesta un program pre-festival. Asta înseamnă că fanii care au abonamente General Access îşi pot ridica brăţările de la festival, cu o zi înainte, pe 6 iulie, între 14:00 şi 22:00. În timpul festivalului, intervalul orar pentru ridicarea brăţărilor este între 14:00 şi 05:00.      

Cei care au abonamente VIP îşi pot ridica brăţările de la de la festival, cu o zi înainte,  pe 6 iulie, între 14:00 şi 22:00. În timpul festivalului, intervalul orar pentru ridicarea brăţărilor este între 14:00 şi 05:00.        

Sistemul de plată de la Neversea este oferit prin sprijinul Băncii Raiffeisen şi este integrat cu sistemul de acces, care aduce mai multă siguranţă şi facilitate participanţilor.

Şi în acest an, brăţara de festival este realizată din plastic reciclat – RPET. Organizatorii au pregătit peste 65.000 de brăţări de acces cu sistemul de plată integrat. În perimetrul festivalului, vor exista peste 25 de puncte de încărcare a brăţărilor, iar pentru a se mişca mai rapid, organizatorii recomandă opţiunea de Top-up online.

Cei care doresc să îşi recupereze numerar banii de pe brăţară o pot face de la oricare dintre punctele Credit Point din festival sau la punctul din afara festivalului pâna luni, 11 iulie, ora 18:00, pentru tranzacţii cash. Participanţii care şi-au alimentat brăţările prin opţiunea Top-up online au posibilitatea să solicite restituirea sumelor necheltuite în cuantumul sumei încărcate online. Pentru refund online, fanii trebuie să completeze formularul de retur, disponibil din contul de festival creat iniţial, până la data de 15 iulie, ora 23:59.

În acest an, spaţiile de depozitare pentru participanţi vor fi poziţionate înainte de poarta de acces, la cortul destinat pentru Lockers, pus la dispoziţie tot împreună cu partenerul Raiffeisen Bank. Obiectele interzise sunt următoarele: droguri, alcool, sticle (inclusive sticle de parfum sau deodorant), biberoane, umbrele, produse cosmetice (excepţie cremă de plajă), rucsacuri sau borsete mai mari de 29 cm X 21 cm X 12 cm, conserve, artificii, lasere, spray-uri, cuţite, arme, obiecte contondente, bannere susţinute de beţe, scaune, lanţuri, articole pirotehnice, mâncare sau băuturi, animale, aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR sau cu obiective detaşabile, orice tip de obicte care pot răni.

HARTA FESTIVAL, SCENE ȘI ALTE LOCAȚII

Este permis accesul cu medicamente însoţite de prescripţie medicală, insulină, picături pentru uz medical, spray inhalator pentru astm, doar dacă posesorii prezintă o scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor al acesteia şi în cantitatea maximă recomandată zilnic.

Neversea estel cel mai mare festival de pe o plajă din Europa. Cea de-a patra ediţie are loc între 7 şi 10 iulie în Constanţa.  

PROGRAMUL PE ZILE

Programul pentru fiecare scena in parte a fost actualizat in aplicatiile oficiale Neversea si pe site. El poate suferi modificari si arata asa: (click pe imagine pentru full screen)








CIRCULAȚIA ÎN CONSTANȚA ÎN PERIOADA FESTIVALULUI NEVERSEA

Organizatorii și autoritățile locale anunță și programul pentru transportul publicul, precum și restricțiile de circulație în perioada festivalului Neversea.

Liniile cuprinse în programul de transport vor circula după programul normal pe 7 și 8 iulie, în intervalul 05:15 - 23:00, iar pe 9 și 10 iulie acestea vor circula între orele 05:45 - 23:00. Excepție de la acest orar îl fac liniile 42, 48, 44, 51 și 101, care își vor prelungi traseul până în Portul Turistic Tomis, pe toată perioada festivalului, 7-10 iulie.

Cu sprijinul Regiei Autonome de Transport în Comun din Constanţa s-a decis suplimentarea mijloacelor de transport cu cinci autobuze de linie, linia SHUTTLE Neversea, care vor circula toată noaptea pe următorul traseu:

Stațiunea Mamaia (Hotel Caraiman), B-dul Mamaia, B-dul Tomis, Str. Traian, Poarta 2 Port, Str. Termele Romane, B-dul Regina Elisabeta, Str. Remus Opreanu, Port Tomis (și retur), Str. Remus Opreanu, Port Tomis, B-dul Regina Elisabeta, Str. Termele Romane, Str. Traian, Str. Negru Voda, Str Mircea cel Bătrân, B-dul Mamaia, Stațiunea Mamaia (Hotel Caraiman).

Linia SHUTTLE Neversea, deviere a liniei CiTy TOUR, va avea prima plecare din CL Caraiman și Portul Tomis la ora 21:00 și ultima plecare din CL Caraiman și Portul Tomis la ora 06:00, la un interval de 16 minute.

În Portul Tomis, în stația liniei CiTy TOUR, va fi amenajat un dispecerat care va comercializa bilete cu valabilitate de 24 de ore. Biletele pot fi achizitionate si prin SMS sau prin aplicatiile de mobil.

Liniile de noapte N2-43, N5-40, N100M și N102 își vor incepe programul la ora 23:30 și vor circula la un interval de 30 de minute.

Pentru a trece de filtrele instituite de autorități, riveranii trebuie să prezinte fie un act de identitate, un contract de comodat sau unul de închiriere care să ateste domiciliul în zona peninsulară. Cei care nu pot face dovada domiciliului în perimetrul închis de autorități sunt rugați să se prezinte la punctul de acreditări marcat pe plaja Neversea pentru a ridica permisul de acces.

MII DE ANGAJAȚI M.A.I. ȘI AGENȚI DE SECURITATE PRIVAȚI SE VOR ASIGURA CĂ TOȚI PARTICIPANȚII SUNT ÎN SIGURANȚĂ LA CEL MAI MARE FESTIVAL DE PE O PLAJĂ DIN EUROPA, NEVERSEA

În 3 zile începe cel mai mare festival organizat pe o plajă din Europa, Neversea, unde sunt așteptați zeci de mii de participanți din România și din străinătate. A patra ediție începe joi, 7 iulie, pe plaja Neversea, iar organizatorii festivalului și autoritățile locale lucrează împreună pentru a se asigura că toată lumea va fi în siguranță la cea mai mare petrecere de la malul Mării Negre.

Timp de 4 zile și 4 nopți, Constanța va fi gazdă pentru zeci de mii de fani, artiști și echipele lor, precum și pentru echipa festivalului, parteneri și colaboratori. În oraș vor fi restricții pe șosele, măsurile de siguranță vor fi sporite, iar autobuzele vor avea schimbări în program.

MĂSURI DE SIGURANȚĂ ÎN PERIOADA FESTIVALULUI

Mii de angajați ai Ministerului Administrației și Internelor (Direcția Generală Management Operațional M.A.I., Jandarmeria Română, Poliția Română, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, Agenția Națională Antidrog, Brigada de Combatere a Crimei Organizate, U.P.U. Constanța) și ai Poliției Locale se vor asigura că sunt respectate măsurile de siguranță în toate cele 4 zile și 4 nopți de festival, la cea de-a patra ediție Neversea. În festival vor fi și 700 de agenți de securitate privați.

De asemenea, în perimetrul festivalului vor fi amplasate 2 spitale mobile și 3 puncte de prim ajutor cu paramedici. Toate măsurile de siguranță au fost prezentate astăzi în cadrul unei conferințe de presă la care au participat reprezentanții Neversea: Edy Chereji - Head of Communication & CSR, Bogdan Rădulescu - Head of Partnership & New Business, alături de reprezentanți ai autorităților locale: Vergil Chițac, primarul Municipiului Constanța, colonel Constantin Dima, comandantul Grupării de Jandarmi Mobile Tomis Constanța, comisar-șef Liviu Lazăr, șeful Poliției Municipiului Constanța, comisar-șef Cristian Oprișan, șeful Agenției Naționale Antidrog Constanța, colonel Cristian Amarandei, Inspectoratul pentru Situații de Urgență Dobrogea.

În acest fel, perimetrul festivalului Neversea 2022 va deveni cel mai sigur loc public de la malul Mării Negre, în cele 4 zile și 4 nopți de desfășurare.