Meciurile naţionalei în preliminariile Euro 2008 şi confruntările echipelor noastre de club în cupele europene au furnizat cele mai mari ratinguri ale anului

Vârfurile de audienţă ale fotbalului internaţional s-au situat sub cele din 2006. Declinul se datorează scăderii audienţei generale a staţiilor tv şi a comportării modeste a echipelor de club faţă de anul precedent.

Nici un meci de fotbal disputat în 2007 nu a depăşit audienţa de 2 milioane de telespectatori în mediul urban, în ciuda faptului că România s-a calificat la turneul final al Campionatului European sau că Steaua a jucat în grupele Champions League (CL).

Cel mai urmărit meci al anului a fost Dinamo – Benfica Lisabona, disputat în 16-zecimile Cupei UEFA, transmis de TVR 1. Programul a înregistrat o audienţă medie de 1,81 milioane de telespectatori pe minut (16,9% rating) în mediul urban (măsurătoarea a inclus pauza dintre reprize şi comentariile dinainte şi după meci). De altfel, dubla Dinamo – Benfica (în urma căreia echipa din Ştefan cel Mare a părăsit competiţia) a atras cei mai mulţi români.

Pro TV, staţie cu cele mai „tari" filme
În 2007, Pro TV a avut filmele artistice cu cele mai mari audienţe. Topul 10 al celor mai urmărite pelicule este dominat (de la un capăt la altul) de Pro TV. Cel mai „tare" film în mediul urban a fost „Şlefuitorul de diamante" (cu Chuck Norris - cafteală, fireşte!), cu o audienţă medie de 1,16 milioane de telespectatori pe minut (10,9% rating). Alte titluri din aceeaşi „familie spirituală": „Crima din vis" (10,2%), „Minţi diabolice" (10%) şi „Ţinta primară" (10%). Aceste filme au făcut rating datorită forţei brandului Pro TV.

Adevarul