Burger King a lansat o nouă campanie în Statele Unite, prin care oferă gratuit un Whopper (cel mai cunoscut sandwich al lanţului fast-food) oricărui utilizator al reţelei de socializare Facebook care îşi şterge zece "prieteni" de pe pagina de profil, potrivit presei britanice.

Astfel, utilizatorii popularei reţele de socializare online sunt invitaţi să acceseze site-ul aplicaţiei Whopper Sacrifice, care, odată instalată, îi oferă utilizatorului un talon în schimbul căruia se primeşte un hamburger, cu condiţia selectării şi ştergerii unui grup de zece nume de pe aşa-numita listă de prieteni.

Ştergerea unei persoane din lista de prieteni nu genereză automat un mesaj care să-l avertizeze pe cel eliminat de acest lucru. Creatorii aplicaţiei Whopper Sacrifice au prevăzut, în schimb, un text care să anunţe prietenul scos din listă, într-o manieră destul de criptică, că "a fost sacrificat pentru un Whopper gratuit".

Aplicaţia a fost descărcată deja de peste 15.000 de utilizatori.
Autorii campaniei de "mituire" sunt aceeaşi care au dezvoltat controversatele spoturi "Whopper Virgin", în care mai mulţi ţărani din Transilvania apar într-o serie de reclame considerate de critici ca fiind insultătoare, exploatatoare şi anticoncurenţiale, după cum au fost catalogate de mai multe publicaţii.

Pe principiul comparaţiei cu un produs al concurenţei, scenariul spoturilor îi prezintă pe ţărani ca pe nişte profani ai preparatelor de tip fast-food, care, la prima degustare de hamburgeri din viaţa lor, decid că noul produs al Burger King, numit Whopper, este mai bun decât Big Mac-ul de la McDonald's.

Sursa: NewsIn