Compania Yahoo Inc. a semnat un parteneriat cu Twitter care le permite internauţilor să publice şi să vizualizeze mesaje pe reţeaua de micro-blogging fără să părăsească portalul Yahoo.

Parteneriatul, care a fost anunţat marţi seara, vine la câteva luni după ce Yahoo a anunţat o colaborare similară cu Facebook, cea mai populară reţea de socializare din lume.
La începutul acestei luni, Google a lansat un nou serviciu Google Buzz care preia multe dintre funcţiile unei reţele de socializare.
În luna ianuarie, Facebook a devenit al doilea cel mai vizitat site din Statele Unite, surclasând Yahoo, potrivit unui raport al companiei de analiză web Compete. Un alt studiu, realizat de comScore, arăta faptul că Yahoo rămâne totuşi pe locul al doilea în topul celor mai accesate site-uri din SUA, în timp ce Facebook se clasează pe locul al patrulea.
Reprezentanţii Yahoo au mai spus că motorul de căutare al companiei vor publica în indexul de rexultate ale căutărilor şi conţinuturi de pe Twitter, care vor fi actualizate din secundă în secundă.
Yahoo intenţionează, de asemenea, să afişeze fluxuri de pe Twitter pe alte proprietăţi online ale companiei, inclusiv pe paginile de e-mail sau pe portalurile dedicate sportului.

Mediafax