Operatorul de servicii de telecomunicatii UPC a pierdut anul trecut in Romania peste 93.000 de clienti, ajungand la sfarsitul anului la 1,15 milioane abonati si inregistrand scaderi pe toate liniile de business: televiziune, internet si telefonie fixa. Evolutia negativa este explicata de conducerea UPC prin inrautatirea conditiilor economice, care au pus presiune in special pe clientii cu venituri sub medie, fapt care a dus la pierderi pe segmentul de televiziune analogica.

Pe piata zvonurilor ar circula informatia conform careia operatorul RCS & RDS ar negocia cumpararea UPC. Tranzactia s-ar ridica la 300 de milioane de dolari, oficialii RCS&RDS si ai UPC Romania nu au dorit sa comenteze "zvonurile" din piata.

In ultimul trimestru al anului trecut, operatorul a inregistrat o usoara crestere fata de trimestrul anterior, gratie serviciilor de televiziune digitala prin cablu si serviciilor TV prin satelit (DTH), unde numarul clientilor a crescut cu 8% (pana la un total de 283.900 clienti) si respectiv 14% (un total de 226.600 clienti) fata de trimestrul anterior.

La serviciul de televiziune digitala in format HD, UPC a ajuns la peste 20.000 de clienti in luna ianuarie 2011, in crestere cu 28% fata de trimestrul anterior.