Anuntul ce a starnit interes in randul multor economisti dar si a clientilor potrivit caruia magazinele Real vor fi cumparate de retailerul francez Auchan a starnit mult interes la sfarsitului anului 2012. Dupa un proces de cateva luni in care s-a asteptat acordul Consiliului Concurentei, Auchan a definitivat achizita magazinelor Real din Romania. Marca Real nu va disparea insa din Romania, Auchan nepreluand toate magazinele Real pe care grupul Metro le detinea in Romania.

Joi, 12 septembrie 2013, a fost finalizată tranzacția Auchan-Real vizând achiziția a 20 de hipermarketuri Real în România, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței din România la sfârșitul lunii iulie.
„Este un moment de mare semnificație în viața și istoria Auchan România! Convergența celor două companii este o oportunitate extraordinară care ne va permite să ne consolidăm și să creăm valoare pentru toţi: pentru clienţi, prin susţinerea puterii lor de cumpărare, pentru angajaţi, prin crearea de locuri de muncă şi dezvoltare profesională, pentru furnizori şi pentru producătorii români, printr-o prezenţă largă de distribuţie pe întreg teritoriul ţării dar şi pentru comunitate, în calitate de companie responsabilă.

Calendarul nostru este unul ambițios, dorim să realizăm convergența celor 20 de magazine și trecerea sub marca și comerțul Auchan în mai puțin de un an. Prioritățile noastre, în această perioadă, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecărui colaborator șansa la reușită, cucerirea și fidelizarea de noi clienți, propunându-le un comerț bazat pe discountul generalizat, cu o gamă vastă și pertinentă de produse de calitate ieftine și la cele mai mici prețuri și construirea unei companii lider și responsabile.” Patrick Espasa, Director General Auchan România

Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 m2, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifrăde afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț, ca suprafață totală de vânzare la nivel național.


Magazinele real,- Arad, Constanta Nord, Oradea Episcopia si Suceava continua sa opereze sub brandul real,-


Cele patru magazine isi continua activitatea operationala in cadrul REAL HYPER MAGAZINE SRL, companie aflata in proprietatea METRO GROUP, pastrandu-si acelasi format si strategie pentru a oferi clientilor preturi mici si o gama cat mai variata de produse pentru intreaga familie. Cele patru magazine vor continua astfel sa fie aproape de consumatori printr-o gama diversificata de produse necesare intregii familii, un raport calitate pret cat mai atractiv, preturi mici, produse locale si o servire foarte buna si rapida a clientilor. Adaptarea selectiei de produse, imbunatatirea permanenta a raportului calitate pret si reconfigurarea abordarii consumatorului final vor fi prioritatile pentru etapa imediat urmatoare. Fiecare magazin isi propune sa fie destinatia preferata de cumparaturi in zona sa de acoperire, datorita preturilor foarte bune practicate pentru un sortiment adaptat cerintelor clientilor. Mai mult, intreaga gama sortimentala va beneficia de produse locale gratie parteneriatelor puternice cu producatorii locali din fiecare regiune, astfel incat clientii real,- sa aiba acces la o gama larga de produse alimentare si nealimentare romanesti. Programul de functionare al magazinelor ramane neschimbat.

O noua pagina de web este disponibila la adresa www.real-hyper-magazine.ro

Vizitatorii site-ului http://www.real-hyper-magazine.ro/ vor avea acces la informatii generale despre companie, magazine, servicii disponibile, oportunitati privind noi locuri de munca in cadrul acesteia etc. De asemenea, site-ul are o sectiune dedicata producatorilor locali din fiecare regiune, prin intermediul carora clientii au acces la o gama larga de produse alimentare si nealimentare romanesti.

Totodata, societatea evidentiaza promisiunea adoptarii unei conduite responsabile in afaceri, in raporturile cu clientii, angajatii, partenerii companiei, mediu si societate in ansamblu, in cadrul proiectelor de responsabilitate sociala a companiei.

Mai multe informatii sunt disponibile pe http://www.real-hyper-magazine.ro/

Decizia grupului Auchan de a nu achizitiona toate cele 24 de magazine Real ale grupului Metro din Romania pare a fi una inteleapta. La Constanta de exemplu, Auchan are deschis un hypermarket in Centrul Comercial Maritimo acum doi ani de zile. Magazinul se afla la o distanta de doar cativa kilometrii de magazinul Real Constanta Nord deschis cu ceva timp inainte de grupul Metro.