Dupa mai bine de o saptamana de la lansarea informatiilor, reprezentantii companiei CME au oficializat astazi informatiile vehiculate, posturile PRO vor trece prin cea mai mare schimbare.

Consiliul National al Audiovizualui a aprobat in unanimitate cele mai importante schimbari din ultimii 21 de ani. Compania urmeaza sa isi rebranduiasca toate canalele si sa modifice chiar si numele posturilor de televiziune secundare.

ADIO ACASA TV

Cea mai importanta schimbare din trust se refera la schimbarea numelui postului de televiziune ACASA TV. Inființat pe 2 februarie 1998 postul de televiziune ACASA TV este dedicat publicului feminin. Axat in principal pe difuzarea de telenovele, in perioada sa de glorie, postul s-a aflat constant pe primele locuri in audiente.

Postul de televiziune ACASA TV este locul unde s-au consacrat vedete precum Mihaela Tatu, Cabral, primele vedete Acasă TV au fost Simona Mihăescu (actualmente prezintă emisiuni culinare), Catrinel Dumitrescu, Eugenia Șerban și Cătălina Mustață.

Canalul a fost si locul unde incepând cu 2004 încep să fie produse primele telenovele românești: Numai iubirea (cea mai de succes telenovelă românească), Lacrimi de iubire, Iubire ca în filme, Inimă de țigan, Regina, ș.a. Odata cu schimbarea managementului companiei, ACASA TV a ramas fara emisiunile de tip talk-show, Povestiri Adevarate sau Povestiri de Noapte, Cancan TV, Reteta de Acasa, Casa Ibacka etc. De asemenea postul a incetat sa mai produca si sa difuzeze telenovele sau seriale romanesti. In schimb acesta s-a adaptat pietei de azi si a ales reteta serialelor turcesti, telenovele sud-americane si reluari.

Asa se face ca in momentul de fata postul ACASA TV ocupa locul 7 in PRIME TV in topul preferintelor telespecatorilor.

In sedinta CNA de astazi s-a decis aprobarea schimbarii numelui postului din ACASA TV in PRO 2.

SPORT.RO LA FINAL DE DRUM

De la preluarea mandatului de sef, CEO-ul Aleksandras Cesnavicius a constatat ca postul SPORT.RO are foarte putin continut bazat pe sport. Cu toate astea, canalul si-a pastrat denumirea chiar si atunci cand acesta a inceput sa difuzeze seriale tv si a fost transformat in televiziune pentru barbati.

Asa cum era de astepat CME renunta la denumirea SPORT.RO canalul urmand sa fie redenumit in PRO X.

ACASA GOLD devine la randul sau PRO GOLD, neavand insa informatii cu privire la targetul acestui post si nici daca vor exista schimbari in grila de programe.

PRO TV, PRO CINEMA, PRO TV International isi schimba siglele, compania inregistrand deja la OSIM noile logo-uri.



De ce era nevoie de o schimbare ?

 “Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul PRO să devină mai mare, mai puternic, iar grupul PRO să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată și ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcționeze sub aceeași umbrelă PRO. În două cuvinte, suntem PRO!”, spune Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Lucian Antal, directorul de marketing al grupului Pro TV - „Noi, de 21 de ani, prin Pro TV sau prin Grupul Pro incercam sa oferim atât știri obiective cât și divertisment de calitate. Misiunea noastră va continua să fie aceasta. In aceasta toamna ne dorim ca dintr-un grup de branduri sa devenim un brand de grup. Pana acum canalele noastre secundare erau percepute ca entitati distincte, dar din aceasta toamna universul PRO isi doreste sa devina mai puternic si sa fie perceput ca un intreg, de aceea aceste canale secundare si Pro TV, impreuna, ne dorim sa functioneze sub aceeasi umbrela PRO.”