MB MUSIC RADIO

ACUM:



ASCULTA:
tunein  

RECENT

Navigation

68% dintre consumatori nu au incredere in administrarea datelor personale de catre companii


In ceea ce priveste perceptia consumatorilor privind securitatea si confidentialitatea datelor personale in mediul online, peste doua treimi (68%) dintre acestia nu au incredere in administrarea datelor personale de catre companii, arata un studiu Gigya, companie recent achizitionata de SAP, lider de piata in solutii de identificare si gestionare a accesului consumatorilor, The 2017 State of Consumer Privacy and Trust Survey.

Raportul Gigya identifica un nivel scazut de incredere in randul utilizatorilor in ceea ce priveste siguranta datelor cu caracter personal: 69% dintre consumatori sunt preocupati de siguranta si confidentialitatea propriilor date procesate prin intermediul dispozitivelor conectate prin IoT; 61% dintre utilizatorii Facebook si-au actualizat setarile de confidentialitate; 63% considera ca este responsabilitatea lor sa isi protejeze datele, spre deosebire de 19% dintre consumatori care sunt de parere ca firmele ar trebui sa fie raspunzatoare. Raportul poate fi accesat AICI.

Rezultatele sondajului realizat anul trecut capata o noua dimensiune in lumina regulamentului GDPR ce va intra in vigoare incepand cu 25 mai 2018. Toate companiile care tranzactioneaza sau proceseaza date personale ale cetatenilor Uniunii Europene trebuie sa adere si sa respecte regulile cuprinse in cele 300 de pagini ale Regulamentului General de Protectie a Datelor cu Caracter Personal.

Conform Gigya, 38% dintre consumatori isi doresc mai multa transparenta din partea companiilor, iar 77% vor sa decida cum, unde si cand brandurile comunica cu ei. Principalul motiv pentru nivelul scazut de incredere manifestat de utilizatori il reprezinta lipsa de transparenta si de control in ceea ce priveste mecanismele prin care companiile utilizeaza datele lor personale (profilul, preferintele, consimtamantul si canalele de comunicare).

In acelasi timp, intr-o lume din ce in ce mai digitalizata, cea mai mare provocare pentru branduri este sa gaseasca echilibrul intre asigurarea confidentialitatii si personalizarea comunicarii cu clientii. Datele personale, in contextul GDPR, acopera o gama mult mai larga de informatii, care pot include postari pe retele sociale, fotografii, preferinte de stil de viata si istoricul tranzactiilor online, chiar si adresele IP. De asemenea, conform regulamentului, consumatorii au dreptul de a fi informati de fiecare data cand Termenii si Conditiile se schimba si de a putea repermite accesul companiilor la datele lor.
Share

loading...

Chirea Bogdan

Posteaza comentariu:

0 comments:

Comentariul va fi postat dupa aprobare