Operatorii de turism se străduiesc să descopere relevanța în rândul oaspeților tineri

Oracle dezvăluie rezultatele unui studiu global, intitulat “The Loyalty Divide, Operator and Consumer Perspectives, Hotels 2018” care a a...


Oracle dezvăluie rezultatele unui studiu global, intitulat “The Loyalty Divide, Operator and Consumer Perspectives, Hotels 2018” care a avut ca obiectiv analiza asupra percepțiilor consumatorului și realităților de marcă din domeniul serviciilor de ospitalitate asociate programelor de loialitate și influențelor asociate. “The Loyalty Divide” demonstrează că operatorii hotelieri au convingerea că oferă recompense personalizate, importante, în timp ce consumatorii nu sunt de acord cu această perspectivă, apelând la influenceri sociali pentru a obține recomandări aspiraționale care le influențează experiența călătoriei.

“Oracle Hospitality își imaginează un viitor în care oaspeții loiali sunt recompensați pentru comportamentul lor, având în vedere că evoluăm dincolo de modelul de compensare bazat exclusiv pe tranzacții,” a declarat Mike Webster, Senior Vice President și General Manager, Oracle Hospitality. “Lanțurile și operatorii hotelieri trebuie să ofere conectări unice și personalizate, care optimizează colectarea de venituri și care contribuie la implicarea oaspeților în descoperirea noilor proprietăți și destinații de călătorie.”

Hotelurile au convingerea că oaspeții lor vor accepta fără rezerve toate programele de loialitate (61 %), realitatea fiind că aceștia sunt mult mai selectivi, dorindu-și programe cu relevanță reală: 30 de % dintre consumatori participă foarte rar la programe de loialitate, 46 % se implică în selectarea exclusivă a programelor relevante, iar 24 % se înscriu în toate programele de loialitate.

Diviziunea dintre ofertele de marcă și percepția consumatorului este mult mai vizibilă atunci când se evaluează relevanța în cadrul celor 54 % dintre hoteluri care au convingerea că ofertele proprii sunt cele mai relevante, în timp ce numai 22 % dintre oaspeți consideră că aceste oferte sunt la fel, iar 39 % consideră că acestea sunt foarte puțin relevante. În mod alarmant, lanțurile hoteliere nu angajează, în prezent, influenceri (62 %) sau ambasadori ai mărcii (71 %), în pofida faptului, clar indicat de consumatori, că aceștia au încredere în recomandările celor care postează pe YouTube (43 %) și ale influencerilor (37 %).

Studiul s-a desfășurat în luna februarie 2018 în rândul a 13.000 consumatori și 500 servicii din domeniul retail, hoteluri și restaurante din 9 țări din America de Nord, Europa, America Latină și Regiunea Asia-Pacific: Australia, Brazilia, China, Franța, Germania, India, Mexic, Marea Britanie și SUA.

Navigând prin noua paradigmă a loialității

Viitorul loialității
Cu toate că se înregistrează o diferență evidentă între concepțiile lanțurilor hoteliere și cele ale oaspeților privind relevanța și eficacitatea programelor de loialitate, părerile ar trebui să rămână optimiste ținând cont de datele demografice ale generației mai tinere, având în vedere tendința din ce în ce mai mare de participare la programe de loialitate și de nivelul său mai ridicat.
Se observă faptul că 38 % dintre millenials (membrii generației născute în secolul XXI) (25-34 ani) și 32 dintre pre-millennials (18 – 24 ani) sunt mai loiali mărcilor hoteliere în comparație cu perioada precedentă
29 % dintre millennials își propun să participe la toate programele de loialitate, în timp ce baby boomers (generație născută după al doilea război mondial) (55+ ani) au o percepție mai complexă, cu 40 % dintre respondenți declarând că vor participa numai pentru a selecta programele relevante
Numai 40 % dintre operatorii vor analiza posibilitatea activităților de loialitate (sondaje clienți, date carduri de loialitate, date tranzacții etc.)

Creșterea promovării sociale
Social media și site-urile de analiză online continuă să aibă o influență din ce în ce mai mare asupra opțiunii oaspeților, având în vedere că colegii lor din mediul digital evidențiază acele experiențe unice și memorabile.
57 % dintre oaspeți sunt mai predispuși să caute mărcile în social media înainte de a rezerva serviciile
56 % sunt mai predispuși să distribuie fotografii cu hotelurile în care stau în social media
48 % sunt mai predispuși să interacționeze cu hotelurile în social media pentru a obține beneficii
46 % sunt mai predispuși să participe la activități din social media care implică programe de beneficii automate pentru postările publicate
43 % dintre oaspeți sunt de acord că opiniile publicate pe YouTube sunt mult mai de încredere în comparație cu publicitatea sau mesajele de marcă
37 % dintre consumatori sunt de acord că hotelurile experimentate și recomandate de influenceri din social media sunt mult mai de încredere în comparație cu cele recomandate de celebrități

Personalizare: Conectați și în timp real
În ceea ce privește oaspeții hotelurilor, aceștia consideră că personalizarea înseamnă, mai ales, a fi recunoscuți de personalul hotelier, oferindu-li-se servicii semnificative la facilități și experiențe, combinate cu confort.
Conectați
o 69 % dintre oaspeți au considerat atractive ofertele personalizate în funcție de preferințele declarate
o 65 % dintre oaspeți au considerat mai atractive serviciile personalizate oferite de personalul hotelier
o 65 % dintre oaspeți au considerat atractive ofertele personalizate în funcție de istoricul tranzacțiilor efectuate
În timp real
o 78 % dintre oaspeți au considerat mai atractive beneficiile imediate, comparativ cu punctele de fidelitate
o 75 % dintre oaspeți au considerat mai atractiv un singur program de loialitate care se poate aplica în cazul mai multor lanțuri
o 73 % dintre oaspeți au considerat atractiv un program de loialitate cu beneficii frecvente, care nu este calculat în baza punctelor de fidelitate

Rolul tehnologiei
Tehnologia poate îmbunătăți conectarea și confortul oaspeților hotelurilor oferind clienților soluții care asigură posibile servicii excepționale cu ajutorul instrumentelor familiare, experiențele devenind mai simple și mai rapide.
90 % dintre oaspeți au considerat atractiv faptul de a accepta sau respinge oferte, astfel încât să poate afla care sunt produsele și ofertele cele mai interesante
90 % dintre oaspeți au considerat atractivă experiența personalizată oferită de personalul hotelier, care a înțeles preferințele unice, oferindu-le excursii, recomandări dedicate
88 % dintre oaspeți au considerat atractivă o aplicație care îi ajută la check-in și checkout, oferindu-le informații personalizate și dedicate despre hotel
87 % dintre oaspeți au considerat atractivă capacitatea de a vizita camerele de hotel prin intermediul Realității virtuale, parte a procedurii de booking, înainte de a lua decizia cu privire la hotelul în care vor sta sau camera pe care o vor alege

Patru stereotipuri de loialitate care trebuie anticipate
Hoteluri 2018: Loyalty Divide a descoperit patru stereotipuri comportamentale ale oaspeților, inclusiv: Mesagerul, care analizează mai multe mărci, dar își exprimă puternic opinia despre experiențele proprii, bune sau rele; Entuziastul, loial mărcii de hotel, fără a-și exprima puternic opinia; Leneșul loial, în mod obișnuit, fără să fie implicat, dar care tinde să fie loial pentru că acest lucru este comod; și Exploratorul, care preferă cele mai bune servicii , nefiind foarte atașat de marcă.

Mesagerul
33 % dintre oaspeți vor recomanda celorlalți hotelurile față de care sunt loiali
1 din 3 (38 %) vor lăuda puternic experiența hotelieră în mediul online
14 % dintre oaspeți sunt motivați de obținerea unui status important în social media și pe site-urile de opinii
38 % dintre oaspeți vor trimite opinia despre produs prin YouTube, în schimbul obținerii unei oferte/beneficii

Entuziastul
38 % dintre consumatori sunt extrem de loiali mărcii despre care și-au format o opinie
19 % își vor urmări mărcile preferate în social media
65 % declară că facilitățile excelente, iar 51 % că serviciile excepționale sunt cele mai importante pentru ei
41 % declară că este important că pot experimenta ofertele noi și atractive din hotelurile față de care sunt loiali

Leneșul loial
63 % declară că ”locațiile preferate” sunt cele mai importante pentru ei
1 din 3 (33 %) vor rămâne, în mod obișnuit, fideli mărcilor preferate, în loc să caute altele
1 din 6 (15 %) probabil că nu vor citi recenzii înainte de a lua decizia de a sta într-un hotel
86 % sunt de părere că ar fi atractiv ca personalul să aibă acces la un telefon mobil sau tabletă, pentru a le putea oferi serviciile din orice loc

Exploratorul
66 % aleg un hotel datorită prețurilor/promoțiilor competitive
55 % vor transmite informațiile personale în schimbul unei oferte sau promoții personalizate
59 % dintre oaspeți vor explora întotdeauna mai multe hoteluri în care ar putea sta
Aproximativ 1 din 3 (30 %) vor participa foarte rar la programele de loialitate oferite de hoteluri

COMMENTS

BLOGGER
carturesti.ro

RECOMANDARI$hide=label$hide=static$hide=home


$hide=label$hide=static$hide=home

$hide=label$hide=static$hide=home

loading...

$hide=label$hide=static$hide=home

Nume

2k1,1,3d,1,4g,1,5g,1,abonamente,1,abuz,1,acasa gold,1,acasa tv,1,actori,5,ada kaleh,1,adam sandler,1,adhd,2,adolescenti,1,advertorial,3,adwords,1,afaceri,2,afterhills,1,agricultori,1,agricultura,2,ai nostri,1,akta,2,al jazeera,1,alain delon,1,albine,1,alde,1,alegeri,2,alegeri parlamentare,1,alex florea,1,ALIEN,1,alimentatie,1,alimente,2,allview,1,altex,1,amadeus,2,amc,1,amnistie,1,amy adams,1,ancom,3,andra,3,andreea marin,1,andrew garfield,1,android,5,anexietate,1,angajati,2,anm,1,anpc,1,antena 1,7,antena 3,3,antena play,1,anvelope,1,anxietate,2,apa,1,apartamente,1,aplicatii,3,aplicatii mobile,2,apple,3,apunctura,1,armata,1,arrival,1,arta,1,arte,2,asigurari,3,astrologie,4,autism,2,auto,5,autostrada,1,aviatie,1,avocati,1,axn,1,baby dady,1,bacaluareat,2,bai namol,1,balcoane,1,balea,1,banci,2,bansko,1,barack obama,1,baterii,1,batrani,1,bebelusi,1,bec inteligent,1,becuri,1,ben 10,1,benq,1,biciclete,2,biciclete electrice,1,bingo,1,birouri,1,biserica,3,bitcoin,1,bitstrip,3,black sea bike,1,blocare apeluri,1,bmx,1,bogdan albulescu,1,bookster,1,botnet,1,branduri,1,brasov,1,bratara inteligenta,1,brigada sinucigasilor,1,bronzare,1,bruges,1,bucatari,1,bucatarie,17,bucuresti,1,bulgaria,2,burse,1,cablu tv,1,cabral,2,calatorii,24,calculatoare,1,camelia bogdan,1,camera deputatilor,1,campanii,2,campanii umanitare,1,canabis,1,canal s,1,canalizare,1,cancan,1,cancer,3,canta acum cu mine,1,carduri de masa,1,carne,1,carrefour,4,cartea junglei,1,cartel alfa,1,cartele sim,1,carti,3,cartofi,1,cartoon network,2,case,1,catalin maruta,1,cautari misterioase,1,ce spun romanii,1,cel,1,cerbul de aur,2,cercetare,1,cercetari,1,cetate,1,cfr,1,champions league,2,chefi la cutite,1,chimioterapie,1,cinefan,106,cinema,45,cinemaraton,2,cinemax,1,citate,10,citit,1,city break,1,claudiu iorga palaz,1,clickbait,1,clips,1,cloud,1,cluj-napoca,1,cna,3,cod administrativ,1,comert,1,comic con,1,comisia europeana,1,companii,15,competente digitale,1,competitii,3,comportament,1,comune,1,comunicare,1,concerte,7,concurs,1,concursuri,4,condus,1,confidentialitate,1,consiliere,1,consiliul judetean,1,constanta,8,constipatie,1,constructii,4,contrabanda,1,contracte de munca,1,cooperatica agricola,1,copacul cu povesti,1,copii,9,cora,1,cornel palade,1,coruptie,1,creditare,1,crimele din belfast,1,criminalitate,1,criptomonede,1,cuba,2,cultura,5,cumparaturi,1,cumparaturi online,1,cupluri,2,curent electric,1,curiozitati,1,curtea de arges,1,dan voiculescu,1,danone,1,dans,1,dansez printre stele,1,dark tower,1,dark web,1,date personale,1,deezer,1,delfinariu,1,delivery,1,delta dunarii,1,dependenta,1,depresie,6,desene animate,1,deseuri,2,design,1,dezvoltare personala,1,diabet,1,diana munteanu,1,diaspora,1,digestie,1,digi,5,digi film,1,digi mobil,3,digi24,2,digifilm,1,digisport,1,directia 5,1,discriminare,1,disney,2,diva,1,diverse,223,dna,1,dobanzi,1,dobrogea tv,1,documentare,2,dolcesport,1,dorna,1,dragos patraru,1,drepturi de autor,1,drone,1,dunare,1,dw,1,e-skates,1,easybe,1,ebu,1,ecdl,2,echipa nationala,2,echipamente radio,1,economie,46,economine,1,editare video,1,editorial,1,edituri,1,eduaba,1,educatie,6,eforie nord,1,electric castle,1,electronice,2,elevi,1,emag,1,emisiuni,14,emma stone,1,enel,1,energie,3,energizante,1,engie,1,enisala,1,epson,2,ericsson,3,eskin,1,euronews,1,europa fm,1,europa league,2,europa libera,2,eurosport,1,eurovision,8,evenimente,18,expeditii,1,expozitii,2,expunere soare,1,facebook,5,fake news,2,familie,1,fantastic four,1,fara arma in linia intai,1,fara granite,1,fashion,2,feature1,33,feature2,30,featured,115,featured 2,1,federatia romana de fotbal,1,ferme,1,fermieri,1,festival,5,festivalul borsului de peste,1,festivalul oierilor,1,festivaluri,2,fetesti,1,film now,2,filme,82,filme independente,1,filme romanesti,1,finantare,1,firme,1,fitness,1,flanco,1,florenta,1,florin calinescu,1,florin ristei,1,fonduri europene,1,forta de munca,1,fotbal,7,foto,2,france 24,1,fraude,1,frf,1,frumoasa si bestia,1,fun,209,gadgets,3,galaxy s10,1,galaxy s9,2,game of thrones,3,games,22,games of thrones,1,gaming,1,ganduri,31,gardienii galaxiei,1,gastronomie,2,gastropan,1,gatit,1,gay,1,gaze naturale,1,gdpr,3,general scarisoreanu,1,ger,1,gillian anderson,1,gnocchi,1,google,6,google plus,1,google+,1,goon,1,goppo,2,gps,1,gravity summer jam,1,greva,2,gura dobrogei,1,gurmandio,1,guvern,1,hackeri,3,hacksaw ridge,1,haine,2,hand made,1,happy channel,1,hbo,8,hd,1,hidroizolatii,1,history,3,home hub,1,homosexuali,2,horia brenciu,1,hoteluri,1,iana,1,iarna,2,ie,1,ilinca,1,iluminat,2,imbracaminte,1,imobiliare,1,imprimante,1,imprimare digitala,1,IMWorld,1,IN JURUL LUMII,7,inna,2,insula ovidiu,1,intact,1,inteligenta artificiala,1,internet,131,internet mobil,2,internet of things,1,internship,1,INTO THE BADLANDS,1,ion dichiseanu,1,ios,2,iot,3,iphone,3,iphone x,1,ipiff,1,ipocrizie,1,istoria fotbalului,1,istorie,2,it mania,44,iumor,1,jamie dornan,1,Jane Seymour,1,Jeremy Ragsdale,1,jeremy renner,1,jocuri,1,jocurile olimpice,1,joy,1,jucarii,2,Jurassic World,1,jurilovca,1,jurnalism,1,justin timberlake,1,justitie,3,jysk,1,kanal d,2,karaoke,1,kaufland,3,king arthur,1,kong,1,Kristen Bell,1,la la land,2,Lagardère,1,laptop,1,lasagna,1,leagoo s9,1,led,1,legea salarizarii,1,legi,2,legisltatie,1,legume,1,levis,1,libertate presa,1,libertatea,1,liceu,2,lidl,1,litera,1,litoral,1,LITORAL TV,1,liviu dragnea,1,locuinte,1,locuri de munca,3,look tv,2,magazine,3,mai,1,maiaia,1,malware,1,mamaia,1,mamaia music awards,1,manastiri,2,mancare,2,manchester by the sea,1,manusi,1,mapn,1,maramures,1,mare,3,marius moga,2,mark zuckerberg,1,mass media,1,masterchef,2,media,155,mediatii,1,medici,1,mediu,8,mel gibson,1,Melissa McCarthy,1,messenger,1,mestesug,1,meteo,1,michelle obama,1,mihaela radulescu,2,mihai bendeac,1,mihai bobonete,1,mihai petre,1,minionii,1,ministerul apararii nationale,1,ministerul comunicatiilor,1,mireasa pentru fiul meu,1,mirela boureanu vaida,1,misiune imposibila,1,mocanita,1,moda,1,monede virtuale,2,moonlight,1,motivational,1,mr. bean,1,muzica,281,nasa,1,navodari,1,nebun de fericire,1,neptun tv,2,nest,1,netflix,5,nevazatori,1,neversea,3,nicole kidman,1,nokia,1,NOKIA 3310,1,nutritie,1,obor,1,oferta,1,oltchim,1,one plus 5,1,online,2,opc,1,opinii,259,oracle,2,orange,1,oscar,2,ouija,1,ovidius,1,paduri,1,panouri fotovoltaice,1,paramount channel,1,parinti,2,parlament,1,parlamentare,1,paste,2,paula chirila,1,pensionari,1,personalitate,6,peste,1,Peter Dinklage,1,philips,1,piele,1,piele digitala,1,pilates,1,piratii din caraibe,1,pixels,1,placinta,1,plaja,2,planete,1,platforme,10,plati,1,pmp,1,pnl,1,politia romana,1,politica,50,port.ro,1,portofoliu,18,posta romana,1,posturi tv,1,power rangers,1,poze,48,praga,1,premii,2,preoti,2,prepay,1,presa,2,presedintele romaniei,1,prieteni,19,prieteni.,1,prietenii de la 11,1,prim ajutor,1,prima casa,1,prima tv,1,printrare 3d,1,prison break,2,pro cinema,1,pro tv,11,pro tv plus,1,procter&gamble,1,profit.ro,1,program tv,1,proiecte,2,proiectoare,2,protectia consumatorului,2,protectia datelor,3,protest,1,proteste,2,psd,3,psihologie,24,publicitate,1,pungi biodegradabile,1,pungi plastic,1,questo,1,rabla,1,radio,49,radio romania,1,radu micu,1,raja,1,rani emotionale,1,rasnov,1,ratc,1,ravasitul oilor,1,rcs-rds,10,realitate virtuala,1,realitatea tv,1,recenzii,13,reciclare,2,reclame,2,referedum,1,relatii,2,religie,1,resurse umane,4,retail,3,retele sociale,2,retete culinare,17,ride sharing,1,ridley scott,2,robert tudor,1,roboti,1,robotizare,1,roland garros,1,romania,5,romania tv,2,Romanian Design Week,1,romanii au talent,1,romantic fm,1,romfilatelia,1,romica tociu,1,rowan atkinson,1,rusia,2,ryan gosling,1,salarii,3,salarizare,1,salvati copiii,1,SAMSUNG,5,sanatate,43,santorini,1,scania,1,scoala,1,segway,2,senat,1,seriale,22,shakira,1,shaorma,1,shopping,1,sibiu,1,simona halep,3,sindicat,1,sindicate,2,sistem medical,1,ski,1,sky news,1,slabire,1,smart home,1,smartphone,6,smiley,1,sms,1,smurd,1,social media,1,societate civila,1,soferi,1,software,1,sony,1,sos de rosii,1,spatiu,1,spektr,1,spital,1,spitalul clinic judetean constanta,1,sport,56,sport.ro,2,spotify,1,star wars,1,starea natiei,1,start-up,2,Start-Up Nation,1,statistica,1,statistici,1,Steven Soderbergh,1,stiinta,20,stiri,57,stiri false,1,stranger things,1,strangere de fonduri,1,streaming,1,stres,1,studenti,1,studii,2,suicide squad,1,tabu,1,talent show,2,tarani,1,targ,1,taxa,1,taxe,1,taxi,1,taxify,1,team building,1,teatru,1,techirghiol,1,Technology Week,1,tehnologie,75,telecomunicatii,18,telefoane,4,telefonie,2,telekom,2,televiziune,388,televiziune prin cablu,3,televiziunea romana,4,tenis,3,teodosie,2,terapie,2,the boss,1,the jungle book,1,the purge,1,the vampire diaries,1,tichete cadou,1,tiff,1,TIGARI,2,tigari electronice,1,timbre,1,timisoara,1,timp liber,1,tineri,3,tnt,3,tom cruise,1,tom hardy,1,tort,1,tortellini,1,tracking,1,trafic de persoane,1,TRAILERE,5,trainwreck,1,transilvania international film festival,1,transport,2,transport aerian,1,tranzactii,1,TRAPPIST-1,1,tren,1,tron,1,trotinete,1,tulcea,1,turism,12,tutun,3,tv,2,TV ONLINE,10,tvr,7,tvr hd,1,twin peaks,1,ucraina,2,ue,1,uite cine danseaza,1,uniunea europeana,4,universitati,2,unsane,1,untold,1,upc,1,urzeala tronurilor,2,utile,11,vaccinare,1,valea muta,1,valentin uritescu,1,vatican,1,vedete,192,vestimantie,1,vibe fm,1,video,253,video on demand,4,violenta,2,virgin radio,1,viscol,1,vitamine,1,vlog,4,vocea romaniei junior,3,vodafone,13,volte,1,vr,1,warcraft,1,welcome,1,westworld,1,will,1,william shakespeare,1,windows 10,1,wizz air,1,wowbiz,1,x factor,2,youtube,1,zapada,1,zarnesti,1,ziare,21,zilele prieteniei bergenbier,1,ziua copilului,1,ziua independentei,1,
ltr
item
Bogdan Chirea: Operatorii de turism se străduiesc să descopere relevanța în rândul oaspeților tineri
Operatorii de turism se străduiesc să descopere relevanța în rândul oaspeților tineri
https://1.bp.blogspot.com/-J__0BOFuW14/WthqdvvksmI/AAAAAAABRsA/xepQd8pmT_AplQd9f8YkQ6yvKG0rmF_hQCLcBGAs/s640/Reception_Metropol.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-J__0BOFuW14/WthqdvvksmI/AAAAAAABRsA/xepQd8pmT_AplQd9f8YkQ6yvKG0rmF_hQCLcBGAs/s72-c/Reception_Metropol.jpg
Bogdan Chirea
https://www.bogdan-chirea.ro/2018/04/operatorii-de-turism-se-straduiesc-sa.html
https://www.bogdan-chirea.ro/
https://www.bogdan-chirea.ro/
https://www.bogdan-chirea.ro/2018/04/operatorii-de-turism-se-straduiesc-sa.html
true
2613074061517816076
UTF-8
Toate postarile incarcate Nici o postare gasita VEZI TOT Mai mult Raspunde Anulare raspuns Sterge De Acasa Pagini POSTARI Vezi tot RECOMANDAT ETICHETA ARHIVA CAUTA TOATE POSTARILE Nu au fost gasite articole pe baza cautarii tale Inapoi acasa Duminica Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata DUM LUN MAR MIE JOI VIN SAM Ianuarie Februarie Martie Aprilie Mai Iunie Iulie August Septembrie Octombrie Noiembrie Decembrie Ian Feb Mar Apr Mai Iun Iul Aug Sep Oct Noi Dec acum acum 1 minut acum $$1$$ minute acum o orao acum $$1$$ ore Ieri Cu $$1$$ zile in urma Acum $$1$$ saptamani mai mult de 5 saptamani Followers Follow Continut premium blocatD PASUL 1: Share pe o retea sociala PASUL 2: Click pe linkul postat pe reteaua sociala Copiaza tot codul Selectare cod Toate codurile au fost copiate Daca nu poti copia codurile / textele, apasati [CTRL]+[C] (sau CMD+C pe Mac) pentru a copia