Netflix tocmai și-a lansat rezultatele pentru T3 din 2019, arătând că a reusit sa atraga mai puțini abonați (6,77 milioane) decât cele 7 milioane pe care ii anticipa, în timp ce a înregistrat încă un record record pentru tot trimestrul. Numarul total al abonatilor a depasit cifra de 159 de milioane de abonati.

Compania a citat rate mai mici de retenție în SUA încă de la cea mai recentă majorare a prețurilor și justifică printr-o declarație decizia: „Cu mai multe venituri, vom continua să investim pentru a îmbunătăți serviciile noastre pentru a ne consolida și mai mult ”.

Singurul lucru pe care scrisoarea catre investitori a companiei încearcă să-l scoata in evidenta este faptul că problema nu este concurența. In prezent, gigantul se lupta cu Amazon Prime și Hulu in Statele Unite. Urmeaza in curand Disney + și Apple TV + iar HBO Max, se aseaza la masa, HBO GO fiind deja prezent pe mai multe piete.

Netflix a elaborat o diagramă de creștere pentru serviciu în Canada (măsurată prin conextarea si mai multor case la internet broadband) pentru a face o comparatie cu SUA si susține că impactul Hulu asupra acestuia nu există cu adevărat. Cu o mai mare competiție ce urmeaza sa afecteze servciul, este necesar ca investitorii sa nu fie ingrijorati.

Sezonul 3 al Stranger Things a fost „sezonul cel mai vizionat până în prezent”, cu 64 de milioane de gospodării abonate care au vizionat serialul în primele patru săptămâni de la premiera. Compania a extins investițiile in productii originale non-engleze.

Disney și Apple se lansează la prețuri mai mici, dar vor avea nevoie de timp pentru a oferi o gamă cât mai largă de productii pe care le are deja Netflix - și ar putea fi nevoiți să crească prețurile, la fel ca Netflix, pentru a fi profitabile.