Cat Music este primul label din România ce reușește să-și creeze o comunitate imensă de peste 7 milioane de abonați care sunt la curent zilnic cu cele mai importante noutăți muzicale pe YouTube. 

Fanii au ascultat piesele celor mai iubiți artiști timp de 18.449.890.980 de minute, adică 307.498.183 de ore, ce au generat peste 7.3 miliarde de vizualizări pe canalul de YouTube al casei de discuri. Și pentru că label-ul știe că cel mai important lucru este muzica, anul acesta au fost lansate peste 100 de piese doar pe canalul de YouTube Cat Music.

Label-ul are o comunitate puternică și în Social Media: peste 190.000 de urmăritori pe Instagram, aproape 400.000 de like-uri pe Facebook și peste 134.000 de urmăritori pe TikTok. În plus, sub rețeaua Multichannel Cat Music se află peste 50 de canale muzicale ale unor artiști precum Smiley, Lino, Mario Fresh, JO, Andreea Bălan, Elena Gheorghe, ADDA, AMNA și mulți alții.

Casa de discuri a lansat de-a lungul timpului hit-uri internaționale precum „Claro Que Si” (Juan Magan x Mohombi x Yasiris x Hyenas), „Vita bella” (Havana), „The Violin Song” (Monoir & Osaka feat. Brianna), dar și piese-fenomen: „Dragostea din Tei” (O-Zone), „Stereo Love” (Edward Maya) , „Mamma Mia (He’s Italiano)” (Elena), „Zaleilah” (Mandinga) sau „Amor” (Kamelia).


Cu un portofoliu de zeci de artiști și peste 8.000 de piese publicate, Cat Music este cel mai important label din România ce deține cel mai puternic canal de YouTube din Europa Centrală, de Est și Rusia. 

Mai mult, casa de discuri a început în urmă cu un an extinderea pe plan internaţional şi, într-un timp foarte scurt, a reuşit să ajungă în topurile muzicale din ţări precum Spania, Mexic, Chile, Venezuela, Polonia, Rusia, Ucraina, Turcia şi Bulgaria. 

Printre cele mai populare clipuri Cat Music Spain se numără „Provocador” (Mandinga), „Dame” (Yasiris x Hyenas), „Tu perdicion” (Isasi B. feat. Yasiris & Bella Santiago) și „Margarita” (Lidia Buble feat. Descemer Bueno), hituri care au generat milioane de stream-uri și pe celalalte platformele digitale de specialitate. Astfel, în doar un an, label-ul a reușit să devină unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală din Spania, prin semnarea artiștilor și proiectelor care au ajuns virale în mediul online.