Lactalis Romania, liderul pietei de lapte cu brandurile Albalact, Covalact si Dorna Lactate, a ales solutia Vodafone de Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea si monitorizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare. 

Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta flotei de vehicule, asigurand predictibilitate, trasabilitate, scaderea timpilor in trafic, cu impact direct asupra respectarii standardelor de calitate a produselor care ajung, astfel, la raft la timp si in stare foarte buna pentru consumatori.

Solutia de Business Intelligence este o solutie completa, ce include componenta Route Planner de planificare si monitorizare a rutelor zilnice ale flotei de vehicule Lactalis Logistic, care permite optimizarea rutelor pentru reducerea numarului de kilometri parcursi pentru livrari si scaderea timpilor in trafic. De asemenea, componenta Vodafone FMS Logistics asigura monitorizarea si gestionarea rutelor planificate, precum si verificarea cu usurinta a stadiului tuturor livrarilor zilnice. Mai mult, solutia include componenta Vodafone FMS Logistics Mobile, o aplicatie mobila pentru soferi, care ii ajuta pe acestia in activitatea zilnica, prin functionalitati precum primirea ordinelor de livrare a comenzilor, comunicarea rapida cu dispecerul, asistenta pentru navigarea optima la urmatorul punct de livrare, afisarea detaliilor de livrare pentru fiecare punct.

Totodata, solutia Vodafone ofera Lactalis Logistic un instrument extrem de util care ajuta clientul in luarea unor decizii strategice, precum identificarea unor pozitii geografice cheie pentru posibilitatea deschiderii unui depozit sau a unui punct de cross-docking, in functie de pozitiile geografice ale clientilor, sau efectuarea unor scenarii prin care sa se poata determina cu usurinta numarul de vehicule necesare in cazul evolutiei volumelor de marfa in viitor.

“Digitalizarea proceselor de optimizare a rutelor de livrare si urmarire a executiei livrarilor ne ofera vizibilitatea de care avem nevoie. Aceasta solutie ne ajuta mult la identificarea elementelor care necesita imbunatatiri, a zonelor in care activitatea poate deveni mai eficienta, astfel incat produsele noastre sa ajunga la consumatori in timpul optim, cu respectarea rigorilor de calitate si siguranta alimentara”, declara Cristian Todor, Director IT, Lactalis Romania.

„Viziunea Vodafone este ca alaturi de clientii nostri, prin digitalizare, sa cream un mediu de business mai puternic si pregatit sa faca fata oricaror provocari, contribuind, totodata, la dezvoltarea economiei si a societatii in care traim. Ne bucuram ca in acest proiect sustinem Lactalis Romania prin companiile Albalact, Covalact si Dorna Lactate in promisiunea de a le oferi consumatorilor intotdeauna produsele la timp si in cea mai buna stare. Acest proiect este un exemplu elocvent pentru modul in care tehnologia si solutiile digitale aduc valoare reala si tangibila in business, mai ales acolo unde complexitatea proceselor operationale este semnificativa, ca in cazul de fata, precum cele din depozit si apoi din procesul de livrare”, spune Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania.