F64, retailerul online ce se axează pe comercializare de produse pentru iubitorii de fotografie și videografie, împlinește luna aceasta 20 de ani de activitate pe piața locală.

“Afacerea F64 este un business care a luat naștere mai întâi dintr-o pasiune personală, iar mai apoi din dorința de a sprijini comunitatea restrânsă de fotografi la acel moment. În toți acești ani, ne-am dorit ca fotografia și videografia să devină o formă de exprimare pentru cât mai multe persoane, iar noi să fim cei care oferă sprijin nu doar pentru alegerea unui echipament, ci și pentru utilizarea acestuia cu maximum de rezultate.”, a declarat Marian Alecsiu, fondator F64.

Cu ocazia împlinirii celor două decenii, F64 a hotărât să își doneze ziua de naștere!  Au creat mesaje simpatice pe care le regăsiți în colecția aniversară – tricouri, agende și căni care să însoțească momentele voastre creative. Toate fondurile strânse din vânzarea lor vor ajunge la Asociația Taxiul cu bomboane, ONG dedicat copiilor.

Mai mult, de luni până joi, între 11 și 14 octombrie 2021, F64 îi invită pe cei pasionați de exprimarea vizuală la o nouă ediție Photo  Story - o conferintă online, eveniment în cadrul căruia vor avea ocazia să-i cunoască și să povestească despre fotografie, print și videografie cu: Marian Sterea, Ionuț Trandafir (ambasadori Sony), Sorin Onișor și Cristian Vasile (ambasadori Canon). Accesul este posibil doar în baza înscrierii prealabile.

Însă cel mai important de știut este faptul că Photo Story va culmina cu lansarea Black Friday Pro 2021, probabil cel mai așteptat eveniment al anului pentru cei pasionați de exprimare prin imagine.

Photo Story este un concept complex, care îmbină informația cu practica, noutățile cu experiența, dorința de inedit cu tehnicile clasice. Conferința s-a adresat iubitorilor de imagine încă din 2017, de la prima ediție,  și aduce în prim-plan o serie de subiecte actuale, dezbătute de unii dintre cei mai apreciați specialiști din domeniu.

În plus, cu ocazia aniversării celor 20 ani de F64, toți pasionații de imagine vor avea acces la reduceri de 20% la 20 de produse, pe întreaga perioadă a campaniei.

Dacă au drum prin București, cei interesați sunt așteptați și în noul experience center, lansat în această primăvară, care expune peste 1500 de produse și peste 50 de branduri de top, o parte dintre acestea având insule și vitrine dedicate, unde vei putea vedea și testa produsele care te interesează.

Portofoliul F64 s-a lărgit de ceva timp și cu produse din gama home & entertainment (purificatoare de aer, lămpi UV, aspiratoare, espressoare și cafetiere, aparate și mașini pentru gătit, blendere etc.), astfel ca vei găsi în magazin și branduri precum Dyson, Philips, Cecotec, Heinner, Anker.