family market


Compania IULIUS şi retailerul Auchan îşi consolidează parteneriatul pe care îl au în Iaşi, prin două noi supermarketuri care vor fi deschise, anul viitor, în proiectele Family Market din cartierul Bucium şi comuna Miroslava. 

Supermarketurile vor fi ancore pentru primele două proiecte dezvoltate sub noul concept, pe care compania IULIUS îl implementează în zone satelit ale Iaşului. Family Market reprezintă un format de retail de dimensiuni mai mici, personalizat zonelor rezidenţiale în expansiune şi axat pe oferirea unui mix de servicii şi facilităţi necesare zilnic, în imediata proximitate.

„Auchan România este un partener de cursă lungă, prezent de mulţi ani în proiectele noastre – Palas Iaşi, Iulius Town Timişoara, Iulius Mall Cluj şi Iulius Mall Suceava – şi ne bucură faptul că ne va fi alături şi în noile proiecte Family Market. Strategia de a furniza facilităţi esenţiale comunităţilor care se dezvoltă în zonele - satelit ale oraşelor coincide cu viziunea Auchan, un retailer foarte bine integrat în viaţa românilor. Auchan are o echipă puternic ancorată în realitatea pieţei de profil şi inovatoare, care ne va surprinde şi de această dată cu un concept nou, adaptat proiectelor Family Market. Mixurile specifice acestor noi proiecte sunt concentrate pe magazine specializate, servicii şi branduri locale, care completează oferta unor mari retaileri  internaţionali”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

 

„Suntem bucuroşi că avem ocazia să deschidem două magazine în cadrul noilor proiecte Family Market din Iaşi, ale partenerului nostru tradiţional, IULIUS. Acestea vin ca o continuare a testelor realizate până acum în alte locaţii şi confirmă dorinţa noastră de a dezvolta supermarketuri de mari dimensiuni. Auchan Miroslava şi Auchan Bucium îşi propun să aducă o nouă experienţă de cumpărare ieşenilor, printr-un parcurs rapid şi facil, într-o atmosferă convivială, cu game largi de produse alimentare la preţuri mici zi de zi, inclusiv game sezoniere, printr-o ofertă extinsă de produse proaspete fabricate în locaţie şi o sortimentaţie variată de produse nealimentare de uz cotidian. În plus, vom avea spaţii dedicate producătorilor locali şi un loc amenajat unde clienţii vor putea servi masa. De asemenea, magazinele vor pune la dispoziţia clienţilor servicii de livrare expres a comenzilor online”, a declarat Ioana Toşa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.  

Magazinul din Family Market Bucium va avea o suprafaţă de aproximativ 2.500 mp, iar cel din comuna Miroslava de peste 2.200 mp. Cu o suprafaţă de vânzare foarte mare, poziţionată la limita superioară a formatului, supermarketul Auchan propune o acoperire largă a nevoilor alimentare şi nealimentare ale clienţilor, oferind atât produse proaspete (carmangerie, brutărie, pescărie, fructe, legume, mezeluri, brânzeturi, lactate, ready to eat, ready to cook, piaţa Auchan etc.), produse de băcănie (dulciuri, preparate sărate), articole Bio&Eco, cât şi o gamă din categoriile nealimentare: articole de îngrijire şi frumuseţe personală, îngrijirea casei, auto, bricolaj, textile, bagaje, grădină şi multe altele. Clienţii vor găsi aici atât produsele proprii, marca Auchan, cât şi brandurile naţionale şi internaţionale binecunoscute, iar membrii MyAuchan Club vor beneficia de promoţii exclusive în baza cardului de fidelitate.



Despre Family Market

Centrat pe oameni şi pe calitatea vieţii lor, Family Market înseamnă un loc în care ai acces la toate serviciile necesare, aproape de casă, punând accent pe eficienţă, sustenabilitate şi valorificarea timpului, prin limitarea dependenţei de maşină.

Proiectat din dorinţa de a susţine dezvoltarea urbană în afara graniţelor oraşului şi de a răspunde cerinţelor locuitorilor pentru servicii imediate, conceputul Family Market integrează o zonă de retail, spaţii verzi şi de relaxare. Astfel, ambele Family Market includ un supermarket Auchan şi un mix personalizat de servicii, asigurat de producători şi antreprenori locali, care include: băcănie, carmangerie, brutărie, cofetărie, coffee shop, produse naturiste, farmacie, librărie, croitorie şi curăţătorie, mobile service, florărie, pet shop, coafor, agenţie bancară, produse pentru casă şi fashion.

Proiectele vor deveni şi puncte de atracţie socială, fiind amenajate zone verzi şi de recreere, cu arbori maturi şi alei de promenadă. În acelaşi timp, vor fi create locuri de parcare, noi conexiuni şi accese pietonale, prin investiţii de remodelare a infrastructurii din zonă.

Cele două proiecte Family Market reprezintă o investiţie de 17 milioane de euro, iar CEC Bank, unul dintre principalii susţinători ai antreprenorilor locali, este partenerul IULIUS în finanţarea acestora.

Auchan România are în portofoliu 33 hipermarketuri Auchan, o reţea de 109 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 100 în staţiile Petrom, şi 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.