abonati orange

Grupul Orange a anunțat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea al anului 2021, disponibile la 30 septembrie.

În intervalul iulie - septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 273 milioane de euro, similară cu aceeași perioadă a anului anterior. S-a înregistrat, totodată, o creștere a veniturilor din servicii datorită măririi bazei de clienți comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente.

La 30 septembrie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.798.000 de clienți, în creștere cu 1,7% comparativ cu finalul T3 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienți, în creștere cu 18,3% față de aceeași perioadă din 2020.

Acestea sunt cifre ce nu includ numărul de abonați obținuți de companie după finalizara tranzacției. Telekom Romania Communications a devenit parte din grupul Orange la data de 30 septembrie. De aceea, rezultatele pentru T3 2021 nu cuprind informații legate și de această companie.,

În perioada iulie-septembrie 2021 a crescut numărul de utilizatori care au optat pentru servicii digitale. Nivelul de utilizare a serviciului MyOrange pentru tranzacții de reîncărcare și plată a înregistrat o creștere cu 24% față de perioada similară a lui 2020. 

YOXO, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, a continuat și în T3 2021 să înregistreze o creștere constantă a numărului de utilizatori activi, iar din septembrie permite activarea unui abonament cu eSIM, oferind o călătorie digitală completă de la început până la sfârșit și o activare imediată a serviciului.