Gala Premiilor eCommerce a ajuns la ediția cu numărul 16 și, ca în fiecare an, a premiat excelența în e-commerce pe plan local. 68 de magazine online s-au înscris anul acesta în Competiția GPeC, iar în data de 2 noiembrie 2021 au fost desemnate câștigătoarele.

Timp de 6 luni, magazinele înscrise în Competiția Magazinelor Online GPeC au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Juriului GPeC format din 32 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.

În data de 2 Noiembrie 2021, în cadrul GPeC SUMMIT, desfășurat exclusiv online, magazinele care au obținut cel mai mare punctaj la categoria la care au participat au fost premiate la Gala Premiilor eCommerce, a cărei gazdă a fost Andi Moisescu. De asemenea, tot atunci au fost acordate și premiile dedicate companiilor și furnizorilor de servicii și soluții E-Commerce pentru inițiative și rezultate notabile în domeniu, în baza votului Comunității GPeC.

WatchShop - Magazinul Anului 2021. RepublicaBIO - cele mai multe premii câștigate la GPeC 2021

Premiile GPeC au fost clasificate pe baza verticalelor de produse comercializate de magazinele online înscrise în Competiție, dar și pe baza grupelor în care au fost încadrate magazinele online în funcție de experiența și tradiția lor în piață, respectiv: Start-Up, Experienced și Professional.

Premiile magazinelor online pe grupe, în funcție de tradiția în piață

  • Magazinul Anului în E-Commerce 2021: WatchShop.ro
  • Cel mai bun magazin online la categoria “Experienced”: RepublicaBio.ro
  • Best Start-Up in E-Commerce: Gravolo.ro

Premiile magazinelor online în funcție de categoria de produse comercializate

  • Alimentare și Băuturi: Magazin.LaFântâna.ro
  • Auto, Moto și Utilaje: CauciucuriDirect.ro
  • Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură: Buy4Baby.ro
  • Bricolaj, Grădină și Unelte: Marcoser.ro
  • Cadouri: Gravolo.ro
  • Ceasuri și Bijuterii: WatchShop.ro
  • Farmacie: Pfarma.ro
  • Fashion: Meia.ro
  • Health & Beauty: XpertBeauty.ro
  • Hobby, Timp liber și Divertisment: CusutșiBrodat.ro
  • Home & Deco: Somnart.ro
  • IT&C, Electronice și Electrocasnice: Atu Tech
  • Produse Organice, Naturale și BIO: RepublicaBio.ro
  • Supermarket, Mall, Marketplace: Doraly.ro

Doraly.ro, pionierul vanzarii de tip angro in online-ul romanesc, a castigat marele premiu la categoria Supermarket, Mall, Marketplace in cadrul prestigioasei competitii din industria de  e-commerce GPeC 2021. Alte 2 distinctii au fost castigate la categoriile Best Email Marketing Communication si Best Mobile Presence. 

Juriul alcatuit din 32 de specialisti in E-Commerce si Digital Marketing a  auditat timp de 6 luni 68 magazine online, in baza a 200 de criterii de evaluare esentiale, care vizeaza: User Experience (usurinta folosirii website-ului de catre utilizatori atat pe Mobile, cat si pe Desktop), Aspecte Esentiale de Marketing Online (optimizarea zonelor de promotii din site, Cross-Sell, Up-Sell, Product Bundles, programe de loializare etc.), Functionalitatile Website-ului (verificarea tuturor formularelor si a procesului de checkout), Search (functionarea corecta a cautarii interne conform bunelor practici internationale), SEO (indexarea in motoarele de cautare), Security (protectia site-ului, a bazelor de date si a informatiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea continutului propriu si prezenta in Social Media), Calitatea Serviciilor (se evalueaza prin comenzi de Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislatiei in vigoare si a bunelor practici).

„Inca de la inceput Doraly.ro si-a propus sa ofere clientilor un produs unic, un marketplace unde acestia sa beneficieze de preturi elastice, in functie de cantitatea cumparata. Asa ne-am mentinut clientii angro, care vizitau in mod traditional parcul nostru comercial, dar am si castigat clienti noi de retail. Premiile primite din partea GPeC sunt o confirmare a faptului ca am reusit sa dezvoltam o platforma performanta, care, pe de o parte, ofera o experienta de navigare placuta clientilor, si pe de alta parte, converteste cat mai bine.”, a declarat Valentin Krancevik, Product Manager.

Aflate la a 16-a editie, premiile GPeC sunt printre cele mai ravnite trofee din online-ul romanesc si rasplatesc afacerile de tip e-commerce care au un cuvant de spus in comertul online si care sunt in permanenta cautare de solutii inovative pentru a gestiona mai eficient afacerea si pentru a ramane aproape de clienti.