Recent

latest

Ce vor românii de Crăciun?

IZIdata a realizat un studiu Omnibus pentru a afla detalii despre români pentru perioada cadourilor de Crăciun. Studiul este realizat pe o populație d

vineri, decembrie 24, 2021

/ by Bogdan Chirea
dorinte
IZIdata a realizat un studiu Omnibus pentru a afla detalii despre români pentru perioada cadourilor de Crăciun. Studiul este realizat pe o populație digitalizată, reprezentativă la nivel național. 

Sănătatea, cei dragi alături, liniștea și normalitatea sunt principalele dorințe ale românilor din acest an. Sănătatea este dorită de 73% din respondenți, urmând 55% cei care îi doresc pe cei dragi alături, iar liniștea e atinsă de 49%. În același top regăsim iubirea cu 35%, iar pe ultimul loc succesul, cu 18%. Astfel, observăm că românii oferă mai multă atenție spiritualității și normalității, fiind axați în mod special pe familie și cei apropiați.

Aceștia sunt foarte siguri ce își doresc, când vine vorba de lucruri materiale, încercând să înlocuiască obiecte vechi sau să-și planifice o escapadă de la job. Practic, avem 29% de români care își doresc electrocasnice, urmați de 28% care vânează o vacanță, iar 25% din respondenți se gândesc la înlocuirea telefonului. Cei din urmă se orientează spre ideea de a aduce un nou vibe în garderobă, unde avem 22%  care au declarat că își doresc haine noi și 17% încălțăminte.

Având în vedere contextul pandemic, românii sunt în acest an mai echilibrați la bugetul alocat cadourilor de Crăciun. Astfel, majoritatea românilor atribuie doar 100 de lei, respectiv 31% din cei care au răspuns , fiind urmați de 27% din români care alocă între 201 și 500 lei. Într timp, 24% sunt dispuși să contribue cu 100-200 lei, iar ultima categorie este reprezentată de cei care oferă peste 500 de lei pentru cadouri, respectiv 18% din respondenți.

Studiu Omnibus IZIdata, realizat în luna decembrie 2021 pe o populație digitalizată 15+ reprezentativă la nivel național, metodologie online (chestionare autoadministrate). Mărimea eșantionului N=1004. 

IZI data este o agenție de studii de piață al cărei scop este să democratizeze cercetarea de piață, făcând-o ușor de folosit și de înțeles, atât pentru branduri consacrate dar mai ales pentru start-ups, antreprenori, ONG-uri și antreprenori sociali. IZI data utilizează instrumente agile, intuitive precum și cele de tip DIY.



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Translate

libris.ro
Nu pierde
© all rights reserved
made with by templateszoo