discovery jocurile olimpice

Discovery spune că numărul de noi abonați la serviciile de streaming plătite pentru Olimpiada Beijing 2022 l-a depășit pe cel pentru PyeongChang 2018 cu aproape 50%.

Radiodifuzorul a spus că audiența sa TV lineară atât pe Eurosport, cât și pe propriile canale gratuite au fost în concordanță cu Jocurile Olimpice de iarnă din 2018.

Peste 156 de milioane de europeni au vizitat platformele Discovery cu peste un miliard de minute de streaming consumate, de 19 ori mai mult decât ultimele Jocuri Olimpice de iarnă. Serviciile de streaming discovery+ și Eurosport au înregistrat de opt ori mai mulți spectatori în flux în timpul acestor Jocuri, deoarece utilizatorii au consumat de doua ori mai mult conținut, cu un consum mediu de peste 7 ore per spectator.

Aceeași tendință s-a observat și la televiziunea liniară, telespectatorii urmărind în medie cu 24% mai mult decât PyeongChang 2018. Eurosport.com, susținut de reclame, și posturile locale regionale, au atins peste dublu numărul de utilizatori comparativ cu aceeași perioadă.

Au existat cote ridicate de audiență pe rețelele gratuite ale Discovery de pe piețele nordice, care au continuat cu maxime de 88% (Norvegia), 83% (Suedia) și 82% (Finlanda). Canalele Eurosport au înregistrat o creștere semnificativă a audienței și a cotelor de distribuție pe multe piețe cheie – inclusiv Polonia (+36%), România (+23%) și Italia (+250%) – și canalele Discovery, atât pe canalele gratuite, cât și pe cele cu plată, au înregistrat o creștere generală a cotei de audiență.

Jean-Briac Perrette, Președinte și CEO, Discovery Streaming & International, a declarat: „Jocuri Olimpice de iarnă s-au dovedit a fi un succes extraordinar pentru Discovery+ și pentru toate canalele și platformele noastre din Europa. Discovery este lider în construirea la scară globală a serviciilor de streaming, menținând în același timp puterea în audiența televiziunii tradiționale, depășind semnificativ piața.

„Peste jumătate dintre toți abonații noi la Jocurile Olimpice s-au bucurat și de conținutul de divertisment Discovery+, întărind profunzimea și valoarea sporită a ofertei noastre. Acești abonați rămân implicați și platitori mai mult timp, ceea ce îmbunătățește semnificativ valoarea de viață a abonaților.”

Discovery a prezentat Jocurile Olimpice de Iarnă Beijing 2022 în 50 de piețe din Europa, cu 11 producții naționale și acoperire în 19 limbi.