carrefour romania

Carrefour România anunță un nou val de promovări, continuând politica de susținere a propriilor reprezentanți în funcții cheie. Silviu Diaconu, anterior Director Achiziții Produse Proaspete, a fost numit în poziția de Director al lanțului Supeco, brandul de discount al Carrefour România, preluând astfel poziția ocupată până de curând de Gabriel Cubanțov, care devine Director IMT (International Merchandise Trading), în cadrul departamentului de Achiziții Non-Food Franța. Totodată,rolul lui Silviu, ca Director Achiziții Produse Proaspete, a fost preluat de Radu Gherman, anterior Director Achiziții pentru categoria Lichide și Tabac. 

Astfel, pe plan local, Carrefour își promovează reprezentanți în zone de business strategice, atât partea de discount, unde Supeco are o prezență de 26 de magazine la nivel național, cu o ofertă extinsă ce se adresează familiilor și micilor afaceri, cât și partea de produse alimentare proaspete, unde strategia din ultimii ani a companiei s-a concentrat pe extinderea parteneriatelor cu producători locali, ajunși la un număr de peste 1.000. Anunțul vine la scurt timp după alte numiri succesive în grup, mai exact preluarea responsabilităților din zona de e-commerce de către Gabrielei Stănică, în contextul numirii lui Cătălin Samara ca Director al noii structuri, Bringo Internațional. 

„Le mulțumesc lui Gabriel, Silviu și Radu pentru proiectele strategice derulate în Carrefour România și pentru rezultatele obținute. Ca urmare a implicării lor, am dezvoltat programe de referință, sub umbrela Act for Food, de la fondarea cooperativei Vărăști, susținerea cooperativei Grădinile Noastre din Zarand sau dezvoltarea programului Creștem România BIO, la aducerea la raft a vinurilor produse de crame mici și mijlocii din România, alături de vinuri premium de la producători consacrați, prin programul Deschidem Vinul Românesc. Mă bucur că cei trei au acceptat noile provocări alături de noi și sunt încrezător că vor continua să aibă performanțe semnificative. Mult succes tuturor colegilor!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.  

Silviu Diaconu, noul Director Supeco, este alături de Carrefour de 19 ani, debutând în 2003 ca Buyer în departamentul de Achiziții și fiind specializat pe zona de produse proaspete. Având rezultate notabile, Silviu a fost promovat în mod succesiv, în rolul de Manager Achiziții Produse Proaspete, iar ulterior, Director Achiziții Produse Proaspete. 

Din această poziție, Silviu a avut un rol important în extinderea sortimentației de produse proaspete sănătoase, mai ales cele produse local, pentru a transpune direcția strategică a Grupului în acest sens. De exemplu, Silviu a coordonat înființarea cooperativei de la Vărăști, județul Giurgiu, în 2017, cât și semnarea recentă a parteneriatului cu cooperativa Grădinile Noastre din Zarand, județul Arad, ambele având un impact semnificativ în ceea ce privește suplimentarea ofertei de fructe, legume și verdețuri proaspete, produse local, în rețeaua Carrefour, cât și în ceea ce privește susținerea fermierilor membri pentru navigarea legislației și planificarea sustenabilă a producției. 


Totodată, el a susținut și supravegheat implementarea Creștem România BIO, primul program de conversie la agricultura ecologică destinat fermierilor locali, care a debutat în 2019 adresând nevoia practicanților români de agricultură convențională de a avea acces la un proces simplificat de tranziție către agricultura BIO și la o piață de desfacere sigură. În noul rol, Silviu Diaconu va coordona o echipă de 600 de persoane.

Totodată, cu o experiență de peste 20 de ani în retail, Radu Gherman, actual Director Achiziții Produse Proaspete, a derulat proiecte unice și de impact de-a lungul carierei sale, coordonând inclusiv o serie de  proiecte pilot în cadrul grupului Metro privind categoria de băuturi alcoolice soft în franciza La Doi Pași sau concepte noi de mecanisme promo și pricing. 

Radu și-a început cariera în Carrefour în 2016, ca Director Achiziții Lichide și Tabac. Sub coordonarea sa, Carrefour a dezvoltat în 2019 Deschidem Vinul Românesc, un program strategic de susținere a producătorilor români de vin și de apropiere a consumatorilor de vinul românesc, unic în Europa. De atunci, programul s-a extins în fiecare an, ajungând să aibă peste 50 de crame partenere, pe toate segmentele de produs - vinuri regionale, premium și dezvoltate exclusiv pentru rețeaua Carrefour. 

În noua poziție, Radu preia o echipă de 29 de persoane, buyeri și asistenți, pe care intenționează să o consolideze pe termen lung, la fel cum a participat și la crearea și menținerea unei echipe puternice în cadrul departamentului coordonat anterior pe zona de Lichide și Tabac. Un alt obiectiv al său este să continue proiectele de importanță strategică pentru Carrefour, inclusiv parteneriatele cu producători locali și susținerea cooperativelor agricole, sub umbrela Act for Food, cât și dezvoltarea inițiativelor de sustenabilitate, spre exemplu prin susținerea programului Creștem România BIO. 

După 17 ani în Carrefour România, Gabriel Cubanțov, Director al lanțului de discounter Supeco, a acceptat o nouă misiune la nivelul Grupului Carrefour, unde va ocupa poziția de Director IMT, fiind responsabil cu identificarea de furnizori la nivel de grup, care să răspundă standardelor Carrefour atât în zona alimentară, cât și non-alimentară. Gabriel este la Carrefour România din 2004, debutând ca Manager Raion. Din calitatea sa de Director Supeco, Gabriel a coordonat la nivel operațional includerea în 2021 a primelor magazine Supeco în platforma Bringo, ajunse în doar un an la 10, cât și introducerea caselor self-check-out în magazinul din Târgoviște.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării