digi

Compania de telecomunicații Digi România (RCS&RDS) a încheiat anul 2021 cu un total de 5.129.000 de abonați la serviciile sale de cablu și DTH, conform rezultatelor financiare anunțate de operator. 

Potrivit companiei-mamă Digi Communications în ultimele sale rezultate, numărul de abonați a crescut de la 4.733.000 cu un an mai devreme.

Între timp, ARPU pentru RCS&RDS, ale căror servicii includ și internet fix și date, telecomunicații mobile și telefonie fixă, a scăzut ușor, de la 4,9 € la 4,8 €.

Digi notează că Digi Ungaria, care a fost vândută către 4iG, este acum clasificată ca operațiune întreruptă.

Veniturile totale ale Digi în 2021, din operațiuni continue și întrerupte, s-au ridicat la 1.472,3 milioane EUR, în creștere față de 1.306,1 milioane EUR în 2020. EBITDA total ajustat a fost de 524,9 milioane EUR (479,8 milioane EUR), iar profitul înainte de impozitare a fost de 73.528 milioane EUR, în creștere de la 24.669 milioane EUR în 2020.

Principalii contributori ai Digi la creștere au fost RGU-urile sale de internet fix și mobile din România, precum și RGU-urile mobile din Spania.

„Anul 2021 a adus o serie de schimbări importante în structura și dinamica Grupului DIGI, inclusiv vânzarea operațiunilor noastre din Ungaria, obținerea de spectru suplimentar în România, precum și intrarea pe piața de telecomunicații din Portugalia. Acești pași importanți vor modela profilul dezvoltării afacerii noastre pe termen lung. Ne bucurăm că am obținut performanțe financiare și operaționale semnificative. Vom continua eforturile care ne-au adus rezultate solide și investițiile în infrastructură și tehnologie, pentru a crește business-ul și a menține un nivel ridicat de calitate a serviciilor oferite clienților noștri.

Le suntem recunoscători colegilor din toate teritoriile pentru profesionalismul și competența de care dau dovadă. Datorită efortului comun, clienții noștri au acces, în mod constant, la servicii performante și accesibile”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V.