vertiv

Vertiv, furnizor global de infrastructură digitală critică și soluții de continuitate, a anunțat astăzi numirea lui Vicente Chiralt în funcția de vicepreședinte de marketing pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). 

Vicente a fost promovat în această funcție după patru ani petrecuți în companie. Anterior, a fost director senior al echipelor de marketing și channel marketing pentru regiune, conducând implementarea cu succes a programelor de generare a cererii, dezvoltare a canalelor de vânzare și de conștientizare a mărcii.

În noul său rol, Vicente va conduce toate echipele de marketing din regiune și se va axa pe maximizarea impactulului tangibil al programelor de marketing asupra business-ului Vertiv prin dezvoltarea de strategii și planuri axate pe clienți, creare de valoare și excelență operațională.

Înainte de a se alătura companiei Vertiv, Vicente a deținut funcții de conducere în departamente de vânzări, marketing și comunicare în cadrul APC și apoi la Schneider Electric, deținând poziții de conducere locale, regionale și globale.

„Ne aflăm într-un moment unic pentru industria noastră, industrie ce joacă un rol vital în procesul de digitalizare al societății”, a spus Vicente. „Sunt încântat să îmi asum această responsabilitate și să lucrez cu echipa mea pentru a ne consolida și mai mult poziția de lider în acest val al tehnologiei”.     

Vicente Chiralt deține o diplomă în Administrarea Afacerilor de la Universitatea din Alcalá de Henares și un Executive MBA de la Instituto de Empresa (IE). 

Cu sediul în Columbus, Ohio, SUA, Vertiv are în jur de 20.000 de angajați și își desfășoară activitatea în peste 130 de țări.

În 2019 compania și-a inaugurat sediul central din Cluj Napoca pentru piața din România. Strategia de vânzări a Vertiv pentru piaţa din România se bazează pe două canale – distribuitorii IT ce deservesc un portofoliu în creştere de revânzători şi integratori IT, dar şi partenerii direcţi ai Vertiv. Forţa de vânzări directă, localizată în Bucureşti, deserveşte piaţa locală, ajutând clienţii să identifice segmentele în care poate fi redus consumul de energie electrică al centrelor de date sau infrastructurii pe care aceştia le administrează, astfel încât să îşi îmbunătăţească eficienţa şi să îşi optimizeze costurile.