concedieri netflix

Netflix a anunțat noi concedieri în timp ce se confruntă cu încetinirea creșterii și concurența crescută.

Gigantul de streaming a declarat că va elimina încă 300 de locuri de muncă - aproximativ 4% din forța de muncă - mai ales în SUA, după ce a eliminat 150 de oameni în mai.

Mișcările vin după ce compania a raportat prima pierdere de abonați din mai bine de un deceniu în aprilie.

Firma explorează un serviciu susținut de reclame și reprimă partajarea parolelor în timp ce încearcă să stimuleze creșterea.

„Deși continuăm să investim în mod semnificativ în afacere, am făcut aceste ajustări, astfel încât costurile noastre să crească în concordanță cu creșterea mai lentă a veniturilor”, a declarat Netflix într-o declarație, adăugând că continuă să angajeze în alte domenii.

Deși Netflix are 220 de milioane de abonați la nivel global și rămâne liderul clar pe piața de streaming, s-a confruntat cu o concurență acerbă în ultimii ani odată cu lansarea unor platforme rivale precum Disney Plus, HBO Max și Amazon Prime Video.

De asemenea, compania s-a angajat recent într-o serie de creșteri de preț în SUA, Marea Britanie și în alte părți, care au contribuit la pierderile de abonați.

Firma a spus că se așteaptă ca numărul de abonați să scadă cu încă două milioane, după ce numărul a scăzut cu 200.000 la începutul acestui an.

Sondajele realizate de firma de cercetare Kantar identifică în mod constant economisirea banilor drept motivul numărul unu pentru anularea serviciilor de streaming - chiar și în SUA.

Joi, Ted Sarandos, co-șeful executiv al companiei, a declarat la o conferință de la Cannes că Netflix este în discuții cu multe companii în timp ce explorează noi parteneriate de publicitate pentru a atrage publicul sensibil la preț.

Reducerile de locuri de muncă la Netflix au loc pe fondul îngrijorărilor tot mai mari în SUA că boom-ul pieței muncii de care s-a bucurat țara de când pandemia se apropie de sfârșit.