digi

Digi Communications și-a consolidat poziția de lider de furnizor de servicii de televiziune cu plată din România.

În ultimele sale rezultate, compania spune că a încheiat trimestrul al treilea cu aproximativ 5.360.000 de abonați TV prin cablu și DTH, o creștere de 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Veniturile sale în țară în T3 s-au ridicat la 250,2 milioane de euro, în creștere cu 12,1% față de anul precedent. Acesta a fost rezultatul creșterii RGU-urilor de internet mobil, fix și de date și cablu TV, ca urmare a creșterii organice.

În România, DIGI a continuat să furnizeze servicii performante clienților săi rezidențiali și de afaceri și a depășit 15.1 milioane de RGU, atât în serviciile mobile, cât și în cele fixe, cu o creștere de 9,8% față de anul precedent. Ne-am menținut poziția de lider pe segmentul de portabilitate, astfel, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 17% de la an la an, ajungând la un total de 4,7 milioane. Numărul utilizatorilor de servicii fixe s-a majorat în trimestrul al treilea, grație extinderii bazei de clienți de televiziune cu plată, cărora li s-au adăugat 0.3 milioane de utilizatori, și a creșterii segmentului de servicii de bandă largă, cu 11%, până la un total de 4.1 milioane.

Digi a avut rezultate bune și în Spania, unde veniturile sale în T3 s-au ridicat la 127,8 milioane de euro, o creștere cu 35% față de anul precedent. Deși nu este prezent pe piața de televiziune cu plată a țării, acesta devine un jucător din ce în ce mai important pe piețele sale de internet fix și mobil și telefonie.

Grupul este prezent și pe piața din Italia, unde a obținut rezultate notabile, ca urmare a majorării numărului de utilizatori de telefonie mobilă, acesta ridicându-se la 359 de mii. Valoarea vânzărilor a depășit 7,1 milioane de Euro, în creștere cu 15% de la an la an.

Comentând rezultatele, Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, a declarat: „Suntem încântați că am încheiat acest trimestru cu o creștere accelerată a numărului de servicii și cu rezultate solide pe cele mai mari piețe ale noastre, România și Spania. Deși evoluțiile recente ale economiei ne-au afectat, alături de întreaga comunitate, realizările noastre reflectă poziția solidă pe care ne-am consolidat-o, de-a lungul anilor, prin investiții continue în infrastructură și tehnologie de ultimă generație. Ne menținem angajamentul de a ne extinde și de a îmbunătăți oferta de servicii pe piețele noastre existente, precum și dincolo de acestea”.