La Milan Design Week, TCL prezintă expoziția „ELEMENTS - TCL Green Horizon”, o expoziție inedită, inspirată de TCLGreen, inițiativa globală a companiei, menită să promoveze și să contribuie la susținerea unei planete verzi și durabile. Vizitatorii vor avea parte de experiențe unice și vor avea ocazia să participe, în premieră, la o prezentare, a gamei de produse TCL Europe pentru anul 2023. 

„Suntem încântați să participăm la Milan Design Week și să prezentăm publicului larg inovațiile noastre, mai ales cele din campania globală TCLGreen. Expoziția „ELEMENTS - TCL Green Horizon” demonstrează încă o dată că natura a fost și este cea mai mare sursă de inspirație, creativitate, inovație și tehnologie. Invităm vizitatorii să descopere produsele noastre durabile și să se bucure de experiențe captivante, în toate cele patru secțiuni tematice ale expoziției, fiecare dintre acestea fiind proiectată cu atenție și dedicare, pentru a crea senzația unică de conectare cu toate elementele naturii,” a declarat Tiago Abreu, coordonatorul Centrului de inovare în design X-Lab al TCL.

Turul începe cu exponatele amplasate în curtea expoziției, iar primele creații sunt dedicate elementului primordial: Pământ. Aici, vizitatorii sunt întâmpinați de sculptura TCLGreen, care simbolizează recunoștința noastră față de multitudinea de resurse pe care ni le oferă Planeta.  

Expoziția continuă în interior prin elementul Apă, liant între tot ce există, care creează un sentiment de conexiune și reprezintă capacitatea noastră de a genera fluxuri convergente de idei. Următorul element pe circuitul de vizitare este: Focul - simbol al începutului civilizației, acesta reprezintă spiritul inovației, care se află dintotdeauna în centrul activității TCL. 

Spre final, printr-o instalație de draperii, secțiunea dedicată elementului Aer oferă un moment de liniște, de redescoperire a sinelui și a esenței, invitând vizitatorii să respire, să se relaxeze, să se bucure și să reflecte la întreaga experiență la care au luat parte.  

La ieșirea din turul dedicat elementelor naturii, care reunește armonios Pâmântul – Apa –  Aerul și Focul cu tehnologia, vizitatorii au sentimentul de circularitate,  de echilibru cu Planeta și cu tot ceea ce ne oferă ea. 

Participarea TCL la Milan Design Week este un nou punct de referință în parcursul verde al companiei, care exemplifică alegerea TCL de a-și derula activitățile în concordanță cu principiile Environmental-Social Governance (ESG), sub umbrela campaniei globale TCLGreen. Evidențiem că, atunci când TCLGreen s-a lansat pentru prima dată în Roseto Degli Abruzzi, Italia, pe 10 septembrie 2022, TCL a colaborat cu artistul Kevin Chu, membru al Institutului Regal al Arhitecților Britanici, pentru a crea uimitoarea sculptură TCLGreen, care întruchipează spiritul inovator al companiei. 

Sculptura este inspirată de firele de iarbă și a fost realizată folosind peste 1.000 de bucăți de plăci de circuite aruncate, oferite de TCL, pentru a sensibiliza publicul – într-un mod creativ și artistic – cu privire la provocările reciclării produselor electronice. Inițiativa TCLGreen și viziunea creativă au fost surprinse perfect, în colaborare cu Warner Bros. Discovery. 

Acum, TCLGreen transmite același mesaj și la Milan Design Week, cel mai important eveniment de design din lume, pentru a inspira vizitatorii în alegerea unui stil de viață orientat către sustenabilitate și grijă continuă față de resurse. Participanții sunt provocați să „descopere inimaginabilul” (Discover the Unimagined) printr-o prezentare, în premieră, a gamei de produse TCL Europe 2023, care cuprinde noile televizoare inteligente Mini LED și QLED, aparate electrocasnice și noi concepte de dispozitive care valorifică inovația tehnologică pentru a „inspira excelența” (Inspire Greatness), a aduce oamenii împreună și a umaniza momentele petrecute alături de cei dragi, oferind un sentiment de intimitate și empatie.

Noua gamă de produse reflectă eforturile TCL în domeniul sustenabilității. 

TCL își perfecționează permanent ambalajele, o sursă semnificativă de deșeuri, prin înlocuirea ambalajelor din polistiren expandat (expanded polystyrene / EPS) cu alternative ușoare, regenerabile și netoxice, cum ar fi coloana de aer și hârtia kraft. Totodată, prin reducerea dimensiunii și greutății pachetelor, TCL contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră generate de transport.

Mai mult, prin utilizarea modelelor de ambalaje mai simple, mai puțin colorate, precum și a cernelurilor pe bază de apă și ulei de soia, TCL reduce nivelul de utilizare a substanțelor chimice dure de imprimare. 

De asemenea, așa cum arată și Raportul TCL Technology ESG 2022, compania a investit un total de 1,04 miliarde USD în protecția mediului.  Mai mult, tehnologia TCL a condus la economisirea a 229,53 milioane de tone de apă, iar cantitatea de resurse de apă reciclată a ajuns la 54,64 milioane de tone. În plus, cantitatea de deșeuri reciclate este de 81.865 de tone.

Viziunea brandului în materie de sustenabilitate nu se oprește aici. Până în 2025, TCL se angajează să atingă următoarele obiective:

  • Reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 18%;
  • Reducerea consumului de apă cu 27%;
  • Reducerea consumul de energie cu 13%;
  • Reducerea consumului de gaze naturale cu 70%;
  • Reducerea consumului de EPS cu 10%.

În Europa, TCL este o companie care susține schema de etichetare Eco Rating, un sistem strict de evaluare ecologică care ia în considerare cerințele și așteptările utilizatorilor, precum și reglementările din domeniu, de la aprovizionarea cu materiale brute și ambalare, până la modalitatea de producție și gradul de reciclare al acestora, cu scopul de a promova o economie circulară, verde, sustenabilă.