Orange a început să restructureze afacerea de telefonie fixă pe care a achiziționat-o de la Telekom România.

Ziarul Financiar relatează că procesul va afecta fosta Romtelecom și va avea ca rezultat pierderea a peste 400 de locuri de muncă.

Acesta adaugă că se întreprinde „redresarea performanței companiei”, care a fost afectată de „scăderea cifrei de afaceri, a numărului de clienți și a volumului de activitate”.

În noiembrie 2020, OTE din Grecia a fost de acord să-și vândă pachetul de 54% din activitatea de telefonie fixă a Telekom România către Orange România pentru 268 de milioane de euro.

Tranzacția a fost finalizată în octombrie 2021.

 Schimbările vin înaintea unei viitoare integrări între Orange România şi fostul Telekom Fix.

„Grupul Orange România are o viziune clară pentru viitor, având ambiţia să fie alegerea #1 pentru soluţii sustenabile de conectivitate şi servicii digitale integrate. Pentru a atinge acest obiectiv, grupul local trece printr-un proces de transformare, ce are ca scop eficientizarea operaţiunilor şi accelerarea unor proiecte privind modernizarea tehnologiilor ce susţin reţeaua de servicii, optimizarea infrastructurii IT, automatizarea proceselor de business, digitalizarea şi dezvoltarea activităţilor de customer service”, au transmis reprezentanţii Orange, ca răspuns la o solicitare de clarificări transmisă de ZF operatorului.

Orange România a anunțat recent numirea lui Julien Ducarroz în funcția de CEO, începând cu data de 1 septembrie 2023. Liudmila Climoc, în prezent CEO Orange România, va prelua de la Julien Ducarroz funcția de CEO al Orange Polonia de la aceeași dată.

Cu această numire, supusă aprobării consiliului de administrație local, Julien Ducarroz se întoarce în România, unde a lucrat în perioada 2007-2016. 

Ducarroz și-a început cariera în Orange România ca Strategy Director, iar din 2009 a condus echipele de vânzări, marketing, digital și comunicare de brand în calitate de Chief Commercial Officer. În timpul mandatului său anterior în România, a avut o contribuție majoră la lansarea serviciilor Orange TV și 4G și a consolidat poziția de lider a brandului Orange. În 2016, a fost numit CEO al Orange Moldova, iar din 2020 este CEO al Orange Polonia. Sub conducerea sa, Orange Polonia a lansat și implementat strategia de creștere „.Grow”. Datorită bazei de business puternice a companiei, punând accent pe inovație și pe un proces de transformare concentrat în jurul agendei verzi, „.Grow” a condus la o accelerare a rezultatelor financiare și comerciale și la consolidarea poziției pe piață a Orange Polonia.