evomag.ro

Game of Thrones a fost actualizat la 4K HDR pe HBO Max

Niciun comentariu

miercuri, august 03, 2022

game of thrones 4k

Fanii Game of Thrones au avut multe probleme cu ultimul sezon al serialului, iar una dintre cele mai vehemente critici ale lor a implicat o problemă tehnică mai degrabă decât o preocupare legată de intriga: telespectatorii s-au plâns că nu au putut vedea acțiunea care se desfășoară în timpul Bătăliei de la Winterfell, deoarece episodul a fost doar „prea întunecat”. Acum, la mai bine de trei ani de la difuzarea episodului, HBO oferă o nouă modalitate de a difuza serialul care ar putea ajuta.

Utilizatorii HBO Max din întreaga lume pot reda acum toate cele opt sezoane ale Game of Thrones la rezoluție 4K cu culoare HDR – atât Dolby Vision, cât și HDR10 – și sunet surround Dolby Atmos, a anunțat HBO. Aceste formate video și audio moderne reprezintă vârful de linie, în ceea ce privește experiența de vizionare acasă.

House of the Dragon, primul serial spin-off Game of Thrones, va fi disponibil pentru a fi difuzat în aceste formate când va avea premiera pe 21 august, a spus HBO.

Aceasta marchează o etapă majoră pentru companie. Game of Thrones este primul serial HBO care acceptă aceste formate de ultimă oră, iar House of the Dragon va fi primul care va debuta cu acest suport. Acest lucru va aduce rețeaua de televiziune prin cablu veche de aproape 50 de ani la egalitate cu concurenți precum Netflix, Disney Plus, Amazon Video și Hulu, fiecare dintre acestea oferind programare în 4K HDR de ani de zile. 

HBO Max a început să susțină aceste formate la sfârșitul anului 2020 cu premiera Wonder Woman 1984, dar până acum, catalogul serviciului cu producții 4K s-a limitat la filme, nu la seriale TV - și la doar aproximativ 30 dintre ele.

Presupunând că puteți reda cu succes Game of Thrones în 4K HDR acasă, ar putea merita să încărcați „The Long Night” – episodul infam care a fost „prea întunecat” – pentru a vedea dacă aveți o experiență de vizionare mai bună decât ați avut-o înainte. în aprilie 2019.

Warner Bros a renunțat la producția Batgirl

Niciun comentariu
batgirl

Warner Bros a renunțat la „Batgirl”. Deși filmul - cu Leslie Grace în rolul eroinei titulare - a terminat filmările, Warner Bros a luat decizia de a-l abandona după ce a fost primit prost de publicul de testare.

Batgirl a fost terminat iar filmările s-au încheiat în martie, iar proiectul a fost în proiecții de testare cu publicul. Acesta, indică rapoartele, este locul în care filmul a fost condamnat, primind reactii negative  într-o perioadă în care noua conducere Warner Bros. caută să reconstruiască marca de cinema DC.

Cu toate acestea, Warner Bros a pus anularea vina pe o „schimbare strategică” în conducere, care a văzut și „Scoob! Bântuit de vacanță.

Un purtător de cuvânt al Warner Bros a declarat: „Decizia de a nu lansa „Batgirl” reflectă schimbarea strategică a conducerii noastre în legătură cu universul DC și HBO Max. Leslie Grace este un actor incredibil de talentat și această decizie nu este o reflectare a interpretarii ei. Suntem incredibil de recunoscători producătorilor filmelor „Batgirl” și „Scoob! Holiday Haunt” și distribuțiilor lor respective și sperăm să colaborăm din nou cu toată lumea în viitorul apropiat.”

Alături de actrița din „In The Heights”, Leslie, în vârstă de 27 de ani, în rolul titular, „Batgirl”, regizat de Adil El Arbi și Bilall Fallah, a avut o distribuție plină de vedete, printre care și J.K. Simmons, Brendan Fraser și Michael Keaton într-o întoarcere la rolul lui Batman.

„Batgirl” trebuia inițial să fie o lansare HBO Max și era luată în considerare pentru distribuție în cinematografe.

Vorbind anterior despre rolul său al comisarului James Gordon din „Batgirl”, Simmons, în vârstă de 67 de ani, a numit filmul un „deliciu” și a indicat că vor fi multe scene „domestice” cu fiica sa de pe ecran, Barbara Gordon/Batgirl.

Pănă la urmă nu vom mai apuca să vedem aceste scene.

Batgirl a avut o istorie lungă și chinuită de dezvoltare. Anunțat pentru prima dată în 2017, filmul l-a avut la cârmă inițial pe regizorul Răzbunătorilor, Joss Whedon, atașat la regie, înainte de a ieși din proiect în 2018. Filmul final a adunat o distribuție puternică, cu Leslie Grace în rolul principal, Brendan Fraser se pregătea să îl interpreteze pe răufăcător. Firefly și Michael Keaton revin într-un fel ca Bruce Wayne/Batman.

Sir Elton John și Abba au făcut echipă pentru un TikTok viral

Niciun comentariu
elton john abba

Sir Elton John și Benny Anderson de la Abba au înregistrat un mashup live din „Bennie and The Jets” și „Chiquitita”.

Legendele muzicii pop, ambele în vârstă de 75 de ani, au înregistrat de la distanță părțile de pian ale hiturilor lor înainte de a fi amestecate împreună pentru a fi folosite pe TikTok.

Clipul începe cu Benny interpretând notele de deschidere ale hitului „Chiquitita” al ABBA din 1979, înainte ca Elton să vină cu clasicul său din 1973 „Bennie And The Jets”.

Pe TikTok-ul oficial de la ABBA, clipul este subtitrat: „Am auzit că ’Chiquitita’ a fost din nou în tendințe… cu @Elton John! #ABBA #pop #piano.”

Mashup-ul viral vine după ce s-a raportat că Elton face echipă cu Britney Spears într-un duet.

Se spune că artista s-a întâlnit în secret cu producătorul și producătorul „Rocket Man”, Andrew Watt, la un studio de înregistrări din Beverly Hills, luna trecută, pentru a lucra la o nouă versiune a cântecului său clasic din 1971 „Tiny Dancer” și probabil că va fi lansat de Universal Music luna aceasta.

O sursă a declarat pentru New York Post: „Aceasta a fost ideea lui Elton, iar Britney este o mare fană. Au înregistrat un remix din „Tiny Dancer” ca un duet complet – și este incredibil.

„Britney a fost în studioul din Beverly Hills săptămâna trecută cu Elton pentru sesiunea de înregistrare super-secretă supravegheată de producătorul Andrew Watt.

@abba Heard that ’Chiquitita’ was trending again…with @Elton John! #ABBA #pop #piano ♬ Benny and Chiquitita - reymifasol

Postul de televiziune News România a fost închis

Niciun comentariu
news românia

Consiliul Național al Audiovizualului a lăsat fără licență postul de televiziune News România care a fost închis.

Cu o istorie zbuciumată, plină de sancțiuni și probleme legate de respectarea legislației audiovizualului, News România s-a făcut remarcat după ce a preluat fostul eStrada. 

Celebru pentru promovarea și susținerea teoriilor conspirației legate de pandemia de coronavirus și nu numai, News România a fost locul preferat al tuturor conspiraționiștilor. 

Închiderea postului a avut loc după mai multe încercări ale conducerii de a obține o prelungire a licenței. Prima ședință a avut loc pe 21 iulie când CNA a respins prelungirea de licenţă, ceea ce echivalează cu închiderea postului de televiziune care a primit 13 sancţiuni în ultimele 6 luni.

După o oră şi jumătate de discuţii şi dezbateri, CNA a deciscă postul de televiziune News România nu merită un vot de încredere pentru următorii 9 ani. Au contat amenzile luate de-a lungul timpului pentru că au încălcat normele de informare corectă (modul în care a abordat subiecte precum vaccinarea sau războiul din Ucraina, cu accent pe conspiraţii şi informaţii neverificate).

In cadrul unei noi întâlniri ce a avut loc pe 2 august, reprezentanții postului au încercat fără succes să schimbe decizia forului. CNA a decis sa nu acorde licența postului News Romania iar operatorii vor trebui să îl scoată din grilă, lucru care a și început să se întâmple. 

Televiziunea și-a încetat emisia în cursul zilei de 2 august. 

Marea majoritate a companiilor nu au reușit încă să depună un prim fișier standard de control fiscal (SAF-T)

Niciun comentariu
saf-t

Marea majoritate a companiilor respondente la un sondaj PwC România, respectiv 76,5%, nu au reușit încă să depună un prim fișier standard de control fiscal (SAF-T), deși acesta a devenit obligatoriu pentru marii contribuabili în două etape, ianuarie și, respectiv, iulie 2022. 

Astfel, companiile încadrate la mari contribuabili atât în anul 2021, cât și în anul 2022, au această obligație de raportare începând cu 1 ianuarie 2022, în timp ce pentru companiile care au devenit contribuabili mari din acest an obligația a intervenit din iulie 2022. 

Totuși, ambele categorii au beneficiat de o perioada de grație de șase luni pentru prima raportare SAF-T. În condițiile în care foarte mulți contribuabili au întâmpinat dificultăți în îndeplinirea obligației, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunțat pe 1 august 2022 că extinde perioada de grație cu alte șase luni pentru ambele categorii.

”Decizia autorităților fiscale de a extinde perioada de grație pentru conformarea cu cerințele de raportare SAF-T este binevenită și răspunde practic solicitărilor venite din partea companiilor. Efortul este considerabil pentru că adaptarea softurilor de contabilitate diferă de la o companie la alta, în funcție de capabilitățile pe care le au, de eventualele reglementări specifice pe care trebuie să le respecte sau de soluțiile IT pe care le folosesc pentru raportare. Anumite provocări erau de așteptat, dacă ne uităm și la experiențele altor state, iar costurile inițiale nu sunt mici, dar pe termen mediu și lung sunt convins că atât fiscul, cât și companiile vor avea beneficii pentru că inspecţiile fiscale vor fi mai eficiente, cu o abordare mai uniformă și o reducere dramatică a erorilor umane în privința datelor, colectarea taxelor se va ameliora, datele vor fi transmise mai ușor, conformarea va fi mai simplă, iar procedurile mai transparente”, a declarat Daniel Anghel, Partener și Lider al Departamentului de Consultanță Fiscală și Juridică, PwC România.

Conform sondajului PwC, principalele motive care au determinat întârzierile pentru companii au fost următoarele:

36% dintre respondenți arată că este insuficient timpul pentru adaptarea sistemului ERP și creionarea regulilor de transformare prin raportare la nomenclatoarele SAF-T.

18,4% spun că lipsesc anumite explicații clare privind structura SAF-T 

14% afirmă că implementarea SAF-T prin adaptarea sistemului ERP și a subsistemelor utilizate are cost ridicat.

10% consideră că informațiile solicitate prin fișierul SAF-T se regăsesc în diverse sisteme, nu numai în ERP.

8,8% au precizat că sunt în proces de schimbare a sistemului ERP.

”Implementarea SAF-T este un proces complex care necesită timp pentru ambele părţi: contribuabili și autorități fiscale. Raportarea SAF-T impune o perioadă de pregătire în avans, în care companiile trebuie să identifice în sistemele proprii elemente obligatorii solicitate prin acest fişier, să-şi alinieze datele la cerinţele SAF-T şi să pregătească fişierele SAF-T pe structura si formatul solicitate de ANAF. Toate aceste etape consumă timp și efort, însă este un proces care se desfășoară o dată, înainte de prima depunere a unei declarații  SAF-T, urmând ca, pe viitor, raportarea să fie mult mai simplă”, a explicat Anca Macovei, Director servicii fiscale PwC România.

Date fiind impedimentele de până acum, respondenții estimează că vor fi pregătiți să depună primul fișier SAF-T, astfel: 60,3% spun că vor fi gata  pe parcursul anului 2022, dar după data de 1 august (menționăm că sondajul a fost realizat în săptămâna 25 iulie - 2 august); 27% consideră că vor fi pregătiți pe parcursul anului 2023; 12,7% au precizat că au depus până la 31 iulie 2022.

Deși nu au reușit să se conformeze cu noua obligație, 90% dintre respondenți arată că  fac pregătiri intense pentru SAF-T, cei mai mulți dintre aceștia fiind în următoarele stadii: 31,3% sunt în proces de implementare, respectiv de preluare a datelor din sistem și transformarea lor în formatul SAF-T; 24,1% au finalizat atât preluarea datelor din sistem și transformarea lor în formatul SAF-T, precum și instalarea și testarea soluției SAF-T; 20,5% au finalizat preluarea datelor și transformarea lor în format SAF-T și se află în proces de instalare a soluției SAF-T.

Raportarea SAF-T va deveni obligatorie și pentru celelalte categorii de contribuabili, astfel: contribuabilii mijlocii și instituțiile de credit, instituțiile financiare nebancare și societățile de asigurare/ reasigurare sunt obligate să raporteze din anul 2023, iar contribuabilii mici – începând cu anul 2025. De asemenea, toate aceste categorii vor beneficia de perioada de grație suplimentară de șase luni, anunțată de ANAF pe 1 august.


Amidonul din bananele verzi poate reduce riscul unor cancere cu peste 60%

Niciun comentariu

marți, august 02, 2022

banananele verzi

Dacă vă plac bananele ușor verzi, este posibil să obțineți câteva beneficii neașteptate pentru sănătate. Un studiu vechi de 20 de ani a descoperit că un amidon din bananele necoapte poate reduce riscul unor cancere cu peste 60%.

Alături de banane, acest tip de amidon se găsește și în ovăz, cereale, paste, orez, mazăre și fasole.

Studiul, condus de experți de la Universitățile din Newcastle și Leeds și publicat în revista Cancer Prevention Research, ar putea avea implicații importante în reducerea cancerelor din partea superioară a intestinului, despre care medicii spun că poate fi greu de identificat și diagnosticat.

Pe parcursul studiului, participanții au luat o doză din acest amidon - numit amidon rezistent - echivalent cu cea pe care o obțineți dacă mâncați o banană care nu este prea coaptă și este încă puțin verde.

Aproximativ 1.000 de pacienți cu sindrom Lynch - o afecțiune moștenită care crește riscul de cancer, în special în intestinul gros și rect - au luat doza în medie timp de doi ani.

Studiul a arătat că, deși amidonul nu a afectat cancerele la nivelul intestinului, a redus incidența cancerelor în alte părți ale corpului cu mai mult de jumătate.

A avut un efect deosebit asupra cancerelor tractului gastrointestinal superior (GI), inclusiv cancerelor esofagiene, gastrice, biliare, pancreatice și duodenale.

Efectul administrării suplimentului a fost evident timp de 10 ani după ce pacienții au încetat să-l ia.

„Am descoperit că amidonul rezistent reduce o serie de tipuri de cancer cu peste 60%. Efectul a fost cel mai evident în partea superioară a intestinului”, a declarat John Mathers, profesor de nutriție umană la Universitatea Newcastle, într-un comunicat.

„Doza utilizată în studiu este echivalentă cu consumul unei banane zilnice: înainte ca acestea să devină prea coapte și moi, amidonul din banane rezistă la descompunere și ajunge în intestin, unde poate schimba tipul de bacterii care trăiesc acolo”.

Amidonul rezistent poate fi luat ca supliment de pudră și se găsește în mod natural în mazăre, fasole, ovăz și alte alimente bogate în amidon, a adăugat el.

Amidonul rezistent este un tip de carbohidrat care, spre deosebire de majoritatea carbohidraților, nu este digerat în intestinul subțire. În schimb, fermentează în intestinul gros, hrănind bacterii intestinale sănătoase.

Profesorul Mathers a spus că el și colegii săi cred că amidonul rezistent poate reduce dezvoltarea cancerului prin reducerea cantității de acizi biliari din intestin despre care se știe că dăunează ADN-ului și în cele din urmă provoacă cancer. El a avertizat însă că vor fi necesare studii suplimentare pentru a verifica acest lucru.

Profesorul Tim Bishop, de la Școala de Medicină din Leeds, a declarat: „Rezultatele sunt interesante, dar amploarea efectului protector în tractul gastrointestinal superior a fost neașteptată, așa că sunt necesare cercetări suplimentare pentru a reproduce aceste descoperiri”.

Cercetări anterioare publicate ca parte a aceluiași studiu au arătat că aspirina a redus riscul de cancer al intestinului gros cu 50%.

Între 1999 și 2005, aproape 1.000 de participanți la studiu au început să ia fie amidon rezistent sub formă de pulbere, fie un placebo, în fiecare zi, timp de doi ani.

La sfârșitul etapei de tratament, nu a existat nicio diferență generală în incidența cancerului între cei care au luat amidon rezistent și cei care nu au luat. Cu toate acestea, echipa de cercetare a anticipat că orice efect protector va dura mai mult pentru a se dezvolta și a proiectat studiul pentru o urmărire ulterioară.

În perioada de urmărire, au existat doar cinci cazuri noi de cancer GI superior în rândul celor 463 de participanți care au luat amidon rezistent, comparativ cu 21 dintre cei 455 care au primit placebo.

„Când am început studiile în urmă cu peste 20 de ani, ne-am gândit că persoanele cu predispoziție genetică la cancer de colon ne-ar putea ajuta să testăm dacă am putea reduce riscul de cancer fie cu aspirină, fie cu amidon rezistent”, a spus profesorul Sir John Burn, de la Newcastle University și Newcastle Hospitals NHS Foundation Trust, care au condus în comun studiul.

„Pacienții cu sindrom Lynch prezintă un risc ridicat, deoarece au mai multe șanse să dezvolte cancere, așa că este de o importanță vitală descoperirea că aspirina poate reduce riscul de cancer de intestin gros și de alte tipuri de cancer rezistente la amidon”.

El a menționat că, pe baza acestui studiu, Institutul Național pentru Excelență în Sănătate și Îngrijire (NICE) din Marea Britanie recomandă acum aspirina persoanelor cu risc genetic crescut de cancer.

„Beneficiile sunt clare – aspirina și amidonul rezistent funcționează”, a spus el.

Noutațile Netflix pentru luna august

Niciun comentariu
netflix august

Platforma de video streaming Netflix a anunțat filmele și serialele ce vor fi disponibile în luna august. 

Un amestec de mitologie modernă şi fantezie întunecată, vânători de vampiri în L.A. & triunghiuri amoroase în care nu vrei să fii. 

În august, Netflix prezintă: „The Sandman”, un serial fantasy bazat pe îndrăgita şi premiata serie de benzi desenate de la DC Comics, creată de Neil Gaiman, unde ficţiunea contemporană, drama istorică şi legenda se împletesc subtil în diferite lumi şi fire temporale; „Day Shift”, o comedie în care Jamie Foxx interpretează rolul unui tată care munceşte din greu, însă banala lui slujbă ascunde faptul că urmăreşte şi ucide vampiri; „Loving Adults”, primul film Netflix în limba daneză, un thriller plin de întorsături de situaţie şi în care nimic nu este ceea ce pare a fi.


Filme pe Netflix in luna august 2022

„The Sandman”, din 5 august

O altă lume ni se deschide când închidem ochii şi dormim, un loc numit „Visarea", unde Sandman, Stăpânul Viselor (Tom Sturridge), insuflă viaţă celor mai intime temeri şi fantezii. Dar când Visul este capturat în mod neaşteptat şi ţinut prizonier timp de un secol, absenţa sa declanşează o serie de evenimente care vor schimba atât lumea visării, cât şi pe cea a treziei pentru totdeauna. Pentru a restabili ordinea, Visul trebuie să călătorească în diferite lumi şi fire temporale pentru a repara greşelile făcute în lunga sa existenţă, a-şi vizita prietenii şi duşmanii şi a întâlni pe parcurs noi entităţi cosmice şi umane.

Bazat pe îndrăgita şi premiata serie de benzi desenate de la DC Comics, creată de Neil Gaiman, The Sandman este o combinaţie de mituri şi fantezii întunecate, cu personaje bine conturate, care urmăresc numeroasele aventuri ale Visului de-a lungul a 10 capitole epice. Adaptat de Gaiman, care este şi producător executiv. Realizatori: Allan Heinberg şi David S. Goyer.

„Day Shift”, din 12 august

Jamie Foxx interpretează rolul unui tată care munceşte din greu şi care pare că nu-şi doreşte nimic altceva decât să ofere o viaţă cât mai bună isteţei sale fiice. Dar banala lui slujbă de om care curăţă piscine ascunde de fapt adevărata sa sursă de venit, precum şi faptul că urmăreşte şi ucide vampiri, făcând parte dintr-o uniune internaţională a vânătorilor de vampiri.

„Loving Adults”, din 26 august

„Loving Adults”, primul film Netflix în limba daneză, este un thriller plin de întorsături de situaţie şi în care nimic nu este ceea ce pare a fi. Pare că Christian şi Leonora au totul. Ei trăiesc viaţa perfectă alături de fiul lor, care tocmai a fost declarat sănătos după o boală gravă de lungă durată. Viitorul lor pare în sfârşit strălucitor, dar la o petrecere la compania lui Christian, Leonora îşi vede soţul cu o femeie mai tânără, arhitectal Xenia. Leonora îşi dă seama că Christian ar putea să o părăsească. Cum a putut? Cum a putut să o părăsească pe femeia care şi-a sacrificat cariera? Femeia care a sacrificat totul pentru a avea grijă de fiul lor şi de familia lor? La faţa locului, Leonora ia o decizie: refuză să fie femeia care rămâne în urmă - şi e dispusă să facă orice în privinţa asta.

Seriale pe Netflix in luna august 2022

  • Good Morning, Veronica (sezonul 2) – 1 august;
  • Lady Tamara (serial nou) – 3 august;
  • Idian Matchmaking (sezonul 2) – 4 august;
  • Instant Dream Home (serial nou) – 10 august;
  • Locke & Key (sezonul 3) – 10 august;
  • School Tales The Series (serie limitată) – 10 august;
  • A Model Family (serial nou) – 10 august;
  • Never Have I Ever (sezonul 3) – 12 august;
  • High Heat (serial nou) – 12 august;
  • Echoes (serial nou) – 17 august;
  • Glow Up (sezonul 4) – 19 august;
  • Kleo (serial nou) – 19 august;
  • The Girl in the Mirror (Alma) (serial nou) – 19 august;
  • Lost Ollie (serial nou) – 19 august;
  • Mo (serial nou) – 24 august;
  • Under Fire (serial nou) – 24 august;
  • Ludik (serial nou) – 24 august;
  • Family Secrets (serial nou) – 26 august;
  • Delhi Crime (sezonul 2) – 31 august.

Documentare pe Netflix in luna august 2022

  • Trainwreck: Woodstock ’99 – 3 august;
  • Bank Robbers: The Last Great Heist – 10 august;
  • Untold: Volumul 2 – începe în data de 16 august, cu episoade săptămânale;
  • History 101 (sezonul 2) – 25 august;
  • I am a Killer (sezonul 3) – 30 august.

Pentru copii şi familie

„Big Tree City”, din 1 august - O echipă de animale eroice cu abilităţi speciale şi vehicule rapide asigură siguranţa oraşului Arbori şi rezolvă cele mai mari probleme ale comunităţii.

„Super Giant Robot Brothers”, din 4 august - Gata cu cearta, să înceapă bătălia! Conduşi de geniala lor inventatoare, fraţii roboţi Luciosul şi Fulger trebuie să apere Pământul de atacul monştrilor spaţiali.

„Deepa & Anoop”, din 15 august - Împreună cu elefănţica ei care îşi poate schimba culoarea, o fetiţă veselă creează muzică şi are parte de bucurie şi peripeţii la pensiunea Mango a familiei ei.

„The Cuphead Show!: Partea 2”, din 19 august - Urmăreşte peripeţiile impulsivului Cuphead şi ale lui Mugman, influenţabilul lui frate, într-un serial animat bazat pe jocul video de mare succes.

„Angry Birds: Summer Madness: Sezonul 3”, din 25 august - Păsările adolescente Red, Chuck, Bomb şi Stella fac ravagii în Tabăra Aşchiuţă împreună cu prietenii lor înaripaţi într-o vară plină de peripeţii.

Producții ce vor ieși de pe platformă

Platforma a anunțat de asemenea și producțiile care vor ieși de pe platformă în luna august.




Ce vei putea urmari in luna august pe Disney+

Niciun comentariu
august disney+

Serviciul de streaming Disney+ a anuntat premierele lunii august 2022. Disney+ este casa filmelor și serialelor de la Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic și Star.

  • Maraton de filme Predator
  • Premiera filmului Prada este un motiv în plus să revedeți toate producțiile din această serie.
  • O nouă serie pentru fanii Stars Wars ajunge la Disney Plus
  • L-ați văzut în Rogue One: O poveste Star Wars. Cassian Andor se întoarce.
  • Cea mai nouă superproducție de la Pixar, filmul Lightyear ajunge la Disney Plus

Titlurile lunii august 2022 la Disney Plus

Filmul Buzz Lightyear, din 3 august

Produs de Disney și Pixar, filmul prezintă povestea originii lui Buzz Lightyear, eroul care a inspirat jucăria cu același nume – și îl urmărește pe legendarul Space Ranger într-o aventură intergalactică, alături de ambițioșii recruți, Izzy,

Mo și Darby, și de robotul său de companie Sox. În timp ce acest echipaj pestriț se îmbarcă în cea mai dificilă misiune de până acum, ei trebuie să învețe să lucreze în echipă pentru a scăpa de maleficul Zurg și de armata sa de roboți obedienți care nu sunt niciodată prea departe.

Prada / Prey (film original), din 5 august

În cel mai nou film din seria Predator, acțiunea este plasată în lumea Națiunii Comanche în urmă cu 300 de ani. „Prada” este povestea nespusă a unei tinere femei, o războinică feroce și foarte iscusită, crescută printre cei mai cunoscuți vânători care au cutreierat Marile Câmpii. Atunci când pericolul îi amenință tabăra, ea luptă să-și protejeze poporul. Prada pe care o urmărește și, cu care în cele din urmă, se confruntă, se dovedește a fi un prădător extraterestru foarte evoluat, cu un arsenal tehnic avansat, ceea ce duce la o luptă crudă și terifiantă între cei doi adversari.

Lego războiul stelelor, ediție specială de vară – animație, din 5 august

Finn a organizat o vacanță surpriză pentru prietenii săi la bordul Navei Galactice Halcyon! Planul lui Finn o ia în scurt timp pe arătură atunci când acesta se separă de grup. Singur pe Halcyon, Finn se întâlnește cu trei spirite ale Forței – Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker și Prințesa Leia, care împărtășesc fiecare propriile povești surprinzătoare despre vacanțele lor eșuate.

EU SUNT GROOT / I AM GROOT, serial original Disney Plus, din 10 august

Nimeni nu poate păzi galaxia de acest micuț neastâmpărat! Așa că pregătește-te ca micuțul Groot să fie în centrul atenției în propria sa colecție de scurtmetraje, în zilele sale de glorie în care a dat de bucluc – printre stele.

Cinci scurtmetraje originale “Eu sunt Groot” , cu mai multe personaje noi și neobișnuite, îl au ca protagonist pe micuțul preferat al tuturor, micuțul

Groot, dublat de Vin Diesel, care îi dă voce lui Groot în franciza “Gardienii Galaxiei”.

SHE-HULK: AVOCATA APĂRĂRII / SHE-HULK: ATTORNEY AT LAW, din 17 august (serial original Disney Plus)

În „She-Hulk: Avocata apărării” de la Marvel Studios, Jennifer Walters – o avocată specializată în procese care implică supraoameni – trebuie să facă față vieții complicate de femeie de 30 de ani, care, întâmplător, devine și un uriaș de 2 metri, verde și cu superputeri.

ANDOR (serial original Disney), din 31 august

Seria “Andor” explorează o nouă perspectivă din universul Star Wars, concentrându-se pe călătoria lui Cassian Andor pentru a descoperi cum poate să schimbe lucrurile.

Serialul prezintă povestea rebeliunii izbucnite împotriva Imperiului și modul în care oamenii și planetele se implică. Este o epocă plină de pericole, înșelăciuni și intrigi, în care Cassian va porni pe un drum destinat să-l facă un erou rebel.

5 filme Spider-Man din colecția Marvel, disponibile pe Disney Plus

Disney Plus a anunțat că vor fi disponibile cinci filme Spider-Man™ pe serviciul de streaming în România, pe finalul lunii iulie, oferindu-le astfel fanilor acces la și mai multe filme din colecția Marvel, toate într-un singur loc.

“Uimitorul Om-Păianjen™ (2012),” “Uimitorul Om-Păianjen™ 2 (2014),” “Omul-Păianjen™: În lumea păianjenului (2018),” “Omul-Păianjen™: Întoarcerea acasă (2017)” și “Omul-Păianjen™: Departe de casă (2019)” sunt primele filme Spider-Man™ care vor fi disponibile pentru abonații Disney+ în România începând cu 29 iulie.

Coreea de Sud dezvoltă un tatuaj nanotehnologic ca dispozitiv de monitorizare a sănătății

Niciun comentariu
tatuaj nanotehnologic

Sud-coreenii ar putea fi în curând capabili să poarte în interiorul propriului corp un dispozitiv sub forma unui tatuaj la comandă care îi avertizează automat asupra potențialelor probleme de sănătate, dacă proiectul unei echipe științifice dă roade.

Cercetătorii de la Institutul Avansat de Știință și Tehnologie din Coreea (KAIST) din orașul Daejeon, la sud-vest de Seul, au dezvoltat o cerneală electronică pentru tatuaj realizată din metal lichid și nanotuburi de carbon care funcționează ca un bioelectrod. 

Conectat la un dispozitiv de electrocardiogramă (ECG) sau alt biosenzor, acesta poate trimite o citire a ritmului cardiac al unui pacient și a altor semne vitale, cum ar fi glucoza și lactoza, către un monitor.

Cercetătorii urmăresc în cele din urmă să fie capabili să renunțe la biosenzori.


„În viitor, ceea ce sperăm să facem este să conectăm un cip wireless integrat cu această cerneală, astfel încât să putem comunica sau să putem trimite un semnal înainte și înapoi din corpul nostru către un dispozitiv extern”, a spus liderul proiectului Steve Park, un profesor de știința și ingineria materialelor.

Astfel de monitoare ar putea fi amplasate, teoretic, oriunde, inclusiv în casele pacienților.

Cerneala este neinvazivă și este făcută din particule pe bază de galiu, un metal moale, argintiu, folosit și în semiconductori sau în termometre. Nanotuburile de carbon decorate cu platină ajută la conducerea electricității, oferind în același timp durabilitate.

„Când este aplicat pe piele, chiar și prin frecare, tatuajul nu se desprinde, ceea ce nu este posibil doar cu metal lichid”, a spus Park.

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării înființează hub-ul național Mirror Mission Cities Hub Romania

Niciun comentariu
mirror mission

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării înființează hub-ul național – „Mirror Mission Cities Hub Romania”, pentru implementarea Misiunii „100 de orașe inteligente și neutre din punct de vedere climatic până în 2030”. 

Hub-ul va funcționa ca un spațiu virtual de facilitare a dialogului între autoritățile publice centrale, regionale si locale, universități și institute publice de cercetare-inovare, societatea civilă și cetățeni cu scopul unei prezențe cu impact maxim a României în cadrul Misiunii Horizon Europe pentru 100 de orașe inteligente și neutre din punct de vedere climatic până în 2030.

Misiunea a fost lansată de Comisia Europeană în 2021, iar trei orașe din România (din 13 care au participat în competiție) au fost selectate pentru a deveni centre de inovare și experimentare: Cluj-Napoca, Suceava și Sectorul 2 al Municipiului București.

Mirror Mission Cities Hub Romania va oferi suport celor trei orașe și municipalități selectate în Misiunea Europeană, dar și mai important, orașelor candidate precum și altor orașe din România care au ambiția de a atinge neutralitatea climatică. Scopul este acela de răspândi cunoașterea către cât mai multe orașe din România.

Sebastian Burduja, ministrul cercetării, inovării și digitalizării: 

„Acest hub național va funcționa ca un facilitator, un grup de oglindă a misiunii, cu scopul de a conecta autoritățile și programele naționale și regionale care furnizează fonduri pentru tranziția către obiectivele de neutralitate climatică. În cadrul rețelei europene CapaCITIES, hub-ul național românesc va facilita schimburile dintre autoritățile române și alte autorități publice din Europa pentru planificarea și stabilirea de măsuri de sprijinire a orașelor românești selectate în Misiune, aducând împreună și orașele candidate, cu ambiția de a ajunge la toate orașele din România care luptă pentru atingerea țintelor de neutralitate climatică până în 2030 și 2050. Această inițiativă va avea efect nu numai asupra celor trei administrații implicate ci și asupra altor orașe, unele chiar mai mici, pentru că unul dintre principiile după care ne ghidăm este de a nu lăsa pe nimeni în urmă”.

Hub-ul național dedicat Misiunii „100 de orașe inteligente și neutre din punct de vedere climatic până în 2030” va organiza întâlniri de lucru tematice între autoritățile publice centrale, regionale, locale și orașe, facilitând dialogul și schimbul de experiență cu celelalte hub-uri ale Misiunii din Europa, urmărind să creeze un spațiu în care identifică împreună soluții. 

Hub-ul se constituie la nivelul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării și va fi găzduit de către Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI).

Subway lansează un meniu de vară cu produse noi cu ton

Niciun comentariu
meniu ton subway

Noile produse de vară Subway sunt acum disponibile în toate restaurantele Subway din România. Wrap-ul și salata Ton Signature cu porție dublă de ton și brânză sunt bogate în proteine și pot fi masa perfectă în orice zi însorită. Potolesc foamea, aduc un plus de energie pentru activitățile cotidiene și, cel mai important, reprezintă o alternativă excelentă pentru sandvișurile tradiționale făcute din pâine.

Restaurantele Subway sunt renumite pentru Sub-urile americane care sunt pregătite în fața clienților, conform dorințelor acestora. Sunt compuse din legume proaspete, carne și mezeluri, alături de pâine proaspăt coaptă. Acest concept unic a câștigat fani din întreaga lume. Astăzi, Subway introduce o nouă propunere în oferta sa, un fel de mâncare ușor, perfect pentru zilele de vară, care are la bază porții duble de ton și brânză. Ca urmare, clienții primesc porție dublă de proteine ​​ceea ce le oferă mai multă energie pentru toate activitățile de zi cu zi.

Un factor foarte important pentru Subway a fost acela de a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților cărora le lipsește timpul pentru a-și pregăti singuri mesele acasă, dar în același timp și-ar dori să aibă o dietă bine echilibrată, fără a fi bogată în carbohidrați și grăsimi. Ceva ușor de luat și de mâncat pe drum atunci când ești pe grabă sau ai treabă în oras.

Wrap-urile înlocuiesc perfect pâinea tradițională. Ton Signature Wrap conține o tortilla subțire de grâu, cu roșii și busuioc. În interior se regăsește ton în cantitate dublă combinat cu maioneză ușoară. Aceste gusturi sunt ideal completate de măsline și ardei jalapeno, dar și de brânza cheddar și mozzarella în cantitate dublă.

O alternativă mai ușoară la aceste wrap-uri este salata Ton Signature pe bază de ton în cantitate dublă, mozzarella și brânză cheddar. Este o propunere fără gluten suplimentar, dar cu paprika crocant, ceapă și ardei.

Noul meniu de vară oferit de Subway are un conținut ridicat de proteine ​​și este o propunere excelentă pentru poftele mici sau mari, contribuind în același timp la obținerea unui echilibru în alimentația zilnică.

Au fost efectuate primele teste dinamice pe calea ferată din România la viteza de 160 km/h

Niciun comentariu
teste calea ferata

Siemens Mobility România, o companie din grupul Siemens AG, a realizat în luna iulie primele teste dinamice pe calea ferată din România la viteza de 160 km/h.

Testele au fost realizate în luna iulie pe Secțiunea 2: Coșlariu – Sighișoara, parte a Coridorului IV Pan European. Siemens Mobility România a finalizat cu succes implementarea și punerea în exploatare pentru loturile 1 și 2: Sighișoara - Ațel; Ațel - Micăsasa, care însumează peste 130 km linie de contact, încă din anul 2020.

Acestea au reprezentat una dintre cerințele cele mai importante ale proiectului, pentru a putea corela standardele din România cu cele ale Uniunii Europene, în vederea obținerii acreditării pentru interoperabilitate.

Testele dinamice realizate în premieră în România au utilizat o soluție Siemens compusă dintr-o locomotivă Smartron și un pantograf Siemens, în parteneriat cu o firmă de renume din Europa, la viteza de 160km/h.

Prin realizarea acestor teste și îndeplinirea tuturor condițiilor și cerințelor din caietul de sarcini, Siemens Mobility România demonstrează încă o dată că este un partener de încredere pentru Căile Ferate Române și că pune un mare accent pe tot ce înseamnă calitate și respectarea cerințelor beneficiarului. 

“Rezultatele verificării dinamice a liniei de contact, la mai bine de 8 ani de la prima redeschidere a unei secțiuni nou reabilitate (Fir I Daneș -Dumbrăveni), confirmă calitatea sistemului de electrificare implementat.”, Bogdan Dobrica, Head of Project Execution, Siemens Mobility România.

„Dorim să mulțumim pe aceasta cale tuturor specialiștilor implicați în realizarea acestor teste, deoarece pregătirea și executarea lor a necesitat o impresionantă sincronizare din punct de vedere logistic și operațional.

Avem nevoie de o nouă generație de trenuri și linii moderne care să influențeze în mod pozitiv viața a milioane de oameni. Ne dorim să ajungem și la transportul 2.0 în România, care are peste 11.000 km de cale ferată, fiind una dintre cele mai extinse rețele feroviare din Europa. Cred că acest potențial uriaș trebuie exploatat.

Actualizarea sistemului la tehnologia modernă ar avea beneficii semnificative pentru România și ar compensa și starea actuală a infrastructurii rutiere.”, Adrian Stoica, CFO și Managing Director, Siemens Mobility România.

Siemens Mobility este o companie administrată separat a Siemens AG. În calitate de lider în soluții de transport de peste 160 de ani, Siemens Mobility își inovează constant portofoliul în domeniile sale principale de activitate: material rulant, automatizare și electrificare feroviară, sisteme la cheie și servicii conexe, inclusiv soluții software inovatoare. 

Prin digitalizare, Siemens Mobility le permite operatorilor de mobilitate din întreaga lume să construiască infrastructuri inteligente, să crească durabilitatea ciclului de viață, să îmbunătățească experiența pasagerilor și să garanteze disponibilitatea.

Portofoliul nostru de infrastructură feroviară oferă semnalizare digitală și soluții de electrificare feroviară eficiente din punct de vedere energetic pentru a sprijini operatorii de rețea în activitatea lor zilnică. Centralizarea electronică în cloud și convertoarele statice de putere sunt două exemple ale ultimelor noastre inovații în acest domeniu. Toate acestea s-au aliniat lanțului valoric al clienților noștri, precum și nevoilor actuale și viitoare de mobilitate.

Majoritatea achizițiilor de tehnologie vin cu un grad ridicat de regret

Niciun comentariu
achizitii

Pe măsură ce tehnologia continuă să devină din ce în ce mai importantă în afaceri, clienții de tehnologie au acces la mai multe variante și informații decât oricând, ceea ce duce la mai multe cazuri de regrete ale cumpărătorilor. 56% dintre organizații au declarat că au avut un grad ridicat de regret pentru cea mai mare achiziție legată de tehnologie realizată în ultimii 2 ani, potrivit unui nou sondaj realizat recent de Gartner.

În noiembrie și decembrie 2021, Gartner a intervievat 1120 de respondenți din America de Nord, Europa de Vest și Asia/Pacific pentru a înțelege modul în care organizațiile abordează eforturile de cumpărare la scară largă pentru tehnologia de tip enterprise. Participanții la studiu sunt de nivel manager sau la un nivel superior, să fie implicați în eforturile de achiziție de tehnologie pe scară largă care au avut loc în ultimii doi ani și să fie direct implicați în evaluarea sau selecția de produse sau servicii pentru proiecte de tehnologie.

"Sentimente puternice de regret pot fi la apogeu în cazul cumpărătorilor de tehnologie care nu au început implementarea, ceea ce indică o frustrare semnificativă în ceea ce privește experiența de cumpărare", a declarat Hank Barnes, distins vicepreședinte analist în cadrul Gartner, completând: "În trecut, era relativ ușor pentru liderii de produs să prezică cine sunt cumpărătorii, dar nu mai este așa. Dinamica echipelor de achizitori se schimbă, iar clienții pot considera achiziția ca fiind o adevărată provocare."
Barnes a identificat schimbările cheie în comportamentul de cumpărare în domeniul tehnologiei în timpul discursului de deschidere al Gartner Tech Growth & Innovation Conference 2022, care a avut loc recent în mod virtual, comentând: "Poate exista o parte negativă semnificativă a regretelor asociate cu deciziile de achiziție de tehnologie la nivel enterprise. Studiul a constatat că organizațiile care au prezentat un grad de regret ridicat pentru achiziția lor au avut nevoie, în medie, de 7 până la 10 luni mai mult pentru a finaliza acea achiziție. Deciziile de achiziție lente pot duce la echipe frustrate, la pierderi de timp și resurse și chiar, potențial, la o creștere mai lentă pentru companie."

Conform sondajului, 67% dintre persoanele implicate în deciziile de achiziție de tehnologie nu lucrează în domeniul IT, ceea ce înseamnă că oricine ar putea fi un achizitor de tehnologie pentru organizația sa. Astfel, apare o nouă prăpastie în ceea ce privește adoptarea tehnologiei. Această nouă prăpastie separă organizațiile care adoptă și cumpără cu încredere tehnologia de marea majoritate a celor care nu o fac. Furnizorii de înaltă tehnologie au nevoie de noi abordări pentru a identifica și a atrage aceste genuri diferite de clienți B2B și pentru a prezice cu ce tip de client au de-a face pentru a îmbunătăți șansele de a genera afaceri bune.
"Pentru a schimba strategiile de abordare, trebuie să ne gândim la aspectele psihografice dincolo de motivațiile de achiziție, pentru a include și modul în care sunt abordate deciziile și ce grupuri conduc strategia. Gartner a dezvoltat un model psihografic numit Enterprise Technology Adoption Profiles* (ETA) care definește șapte segmente specifice de clienți. Utilizarea ETAs poate reprezenta un element cheie care să ajute furnizorii de tehnologie de nivel înalt să treacă de la o strategie de adaptare la produs/ piață la o strategie de adaptare la produs/ client", a completat Barnes.

În plus, furnizorii de înaltă tehnologie ar trebui să creeze un model care să ajute la identificarea situațiilor "best fit - cele mai potrivite" și a situațiilor "should avoid - de evitat". Situațiile "cele mai potrivite" ar trebui să fie surprinse într-un profil de client ideal – o persoană de nivel enterprise – care se concentrează pe caracteristicile organizațiilor vizate, nu pe persoanele din cadrul acestor organizații. Se poate include o varietate de factori, inclusiv tehnologiile pe care le utilizează, situația lor de business, resursele de care dispun și psihograficele ETA.
"Va exista o mare zonă gri între acestea, care trebuie evaluată cu atenție pentru a decide dacă îți dorești să urmărești oportunitatea. Este vorba de îmbunătățirea șanselor și de alocarea eficientă a resurselor și a investițiilor", a declarat Barnes.
O înțelegere profundă a clienților ideali va ajuta furnizorii de înaltă tehnologie să își modeleze strategiile. Din această perspectivă, Gartner recomandă furnizorilor de înaltă tehnologie să facă trei lucruri:
  • Concentrați cea mai mare parte a investițiilor și a eforturilor pentru a sprijini situațiile "cele mai potrivite" cu oferta potrivită, mesajele potrivite și tipul potrivit de conținut și activități de implicare.
  • Pregătiți echipele care se întâlnesc cu clienții pentru a recunoaște caracteristicile lor pentru a recunoaște "cea mai bună potrivire".
Instruiți echipele care se întâlnesc cu clientul în ceea ce privește modul în care se ajustează abordarea atunci când se confruntă cu prospecți care se încadrează în zona gri între "cea mai bună potrivire" și "ar trebui evitat".

Aflați mai multe despre cum să abordați provocările legate de achiziția de tehnologie pentru a accelera creșterea vânzărilor în e-book-ul oferit gratuit de Gartner “Pushing Beyond Enterprise Tech Buyer Regret.”

TCL anunță un nou parteneriat cu FIBA - Federația Internațională de Baschet

Niciun comentariu
tcl fiba

TCL Electronics anunță continuarea parteneriatului cu Federația Internațională de Baschet (FIBA), continuând să inoveze și să ofere experiențe captivante și memorabile, atât jucătorilor, cât și fanilor celei mai importante competiții europene de baschet, FIBA EuroBasket 2022.

TCL este recunoscut pentru promovarea importanței sportului și a spiritului care „Inspiră Excelență” în jucători, fani și întreaga comunitate. Toate acestea se aliniază cu ambiția TCL de a servi drept inspirație în toate domeniile vieții cotidiene, cu un ecosistem accesibil care îi determină pe oameni să acționeze, să creeze și să se dezvolte, în timp ce oferă produse care continuă să surprindă.

Această colaborare pe patru ani este urmarea acordului de parteneriat global care a fost semnat pentru prima oară în 2018, și care va dura până în 31 decembrie 2023. Noul acord extins prevede drepturi comerciale importante pentru toate competițiile FIBA, inclusiv Turneele Mondiale de Calificare Olimpice pentru bărbați și femei, FIBA Continental Cups (atât competiția masculină, cât și cea feminină), Cupa Mondială de Baschet pentru femei FIBA 2022 și evenimentul de vârf, Cupa Mondială de Baschet FIBA 2023. 

Drepturile specifice pentru aceste campionate includ vizibilitatea excepțională a brandului pe teren, dar și rolul de gazdă a competiției, „TCL Player of the Game”, ceea ce permite companiei să-și consolideze rolul într-un astfel de eveniment sportiv important, care depășește granițele Europei și ajunge în întreaga lume.


Brandul de huse rezistente pentru telefoane Mobilfox lansează noi produse

Niciun comentariu
mobilfox

Mobilfox, care a împlinit anul acesta 6 ani de existență, a trecut printr-un proces complet de rebrading, care a constat în reînnoirea imaginii și a gamei de produse. 

Noua identitate a companiei va fi despre curaj și empowerment. Aceste două valori au pătruns în viața Mobilfox încă de la înființare, iar acum sunt reflectate și în comunicarea brandului, încurajând tinerii să ia atitudine și să îndrăznească să se exprime liber. 

Fondată de Kevin Diller la vârsta de 16 ani, Mobilfox s-a bucurat de o creștere continuă și rapidă. Pornind inițial de la depozitarea produselor în casa bunicii sale, iar mai târziu la înființarea unui magazin pop-up în provincie, în prezent husele pentru telefoane Mobilfox sunt comercializate în 17 țări din Europa. 

Compania promovează atitudinea curajoasă, îndrăzneață, deschisă să exploreze lucruri noi, husele sale durabile fiind o alegere excelentă pentru păstrarea telefonului în siguranță în timpul aventurilor incitante, către orice destinație. Brandul pune la dispoziția clienților o gamă variată de opțiuni din care pot alege și, în plus, îi încurajează pe aceștia să își exprime propriul stil prin personalizarea huselor.

Huse cu rezistență crescută și funcție MagSafe pentru iPhone 

Mobilfox își continuă creșterea și în acest an, prin lansarea a zece produse noi, adaptate nevoilor și cerintelor actuale ale clienților. Compania tocmai a introdus pe piață noul său produs de top, husa Full-Shock 3.0. 

Aceasta este o versiune îmbunătățită a modelului anterior, asigurând telefonului o securitate mai bună. Noul model are grad de absorbire al impactului foarte ridicat, suportând căderile de la o înălțime de până la 3,5 metri, în timp ce forma cu margini ridicate contribuie la creșterea siguranței. Partea din spate a husei Fullshock 3.0 este fabricată din acrilic foarte rezistent la zgârieturi, pentru a asigura durabilitatea modelului imprimat, iar rama este plăcută la atingere. Pe interior, aceasta este finisată cu un model de micropuncte, care împiedică carcasa să se lipească de spatele telefonului și îi adaugă și mai multă rezistență.

Utilizatorii de iPhone se pot bucura și de noua funcție MagSafe, care asigură o poziție optimă pentru încărcarea telefonului și o viteză de încărcare ridicată comparativ cu tehnologia wireless obișnuită. 

Gama de culori este, de asemenea, completată de nuanțe noi, menite să revitalizeze atmosfera și să aducă un plus de energie în viața de zi cu zi și în weekend-urile aventuroase. Pe lângă acestea, Mobilfox oferă și huse transparente, ca răspuns la solicitările clienților. În plus, noile accesoriile disponibile, cum ar fi Cross Body și Lazy Strap, sunt ideale pentru sezonul de festivaluri, eliminând orice grijă legată de purtarea în siguranță a telefonului.  

Alături de reînnoirea gamei de produse, compania, ajunsă la maturitate, își schimbă și strategia de comunicare. Mobilfox comunică acum pe o pagină globală de Instagram pentru a construi o comunitate în jurul brandului, iar împreună cu aceasta, a fost dezvoltat și un nou website. 

Noul branding și noile produse sunt în curs de lansare în 16 țări europene, pe lângă Ungaria. Până în prezent, anul acesta Mobilfox s-a lansat în 6 țări noi: Lituania, Letonia, Estonia, Germania, Spania și Portugalia, iar compania continuă să se extindă în permanență.

Translate

Citește-ne și pe Google News

litera.ro
Nu pierde
© all rights reserved
made with by templateszoo