Filmul Mirciulică a intrat pe Netflix - ce performanțe a avut ?

Bogdan Chirea
0
mirciulica netflix

Lansat la cinema în octombrie 2022, „Mirciulică” marchează debutul lui Mircea Bravo în lumea cinematografiei și de la începutul lunii februarie el poate fi urmărit pe platforma de streaming Netflix.  

După ce și-a creat un alter-ego candid și bonom, Mircea Bravo, care a cucerit Internetul cu scheciurile sale comice, Mircea Popa și-a dus îndrăgitul personaj la cinema. Filmul lansat în cinematografe în toamna lui 2022 ajunge pe Netflix. Premiera de pe platforma de streaming a fost un nou succes.

„Mirciulică” este primul film de comedie produs de Bravo Films. De asemenea, a marcat debutul lui Mircea Bravo în lumea cinematografiei.

Citește și: Mirciulică, filmul în care simpaticul Mircea Bravo se face "mare"

„E un film făcut pentru voi, să vă bucurați de el așa cum o faceți de-atâta timp de clipurile noastre”, declara Mircea Bravo înainte de lansarea în cinematografe a filmului său. 


Anul trecut filmul s-a clasat pe locul 7 în top 10 box office România, fiind văzut la cinema de 327.758 de cumpărători de bilete, generând astfel încasări mai mari la noi în țară decât blockbustere precum: „Black Panther 2”, „The Batman” sau „Jurassic World: Dominion”.  

Filmul în care vloggerul Mircea Bravo joacă rol principal este pe primul loc în tendinţele Netflix România. În cinematografe, Mirciulică a adunat peste 300.000 de spectatori, care au plătit aproximativ 1,6 milioane de dolari pe bilete. 

Mircea Bravo a vorbit într-un vlog despre investiția făcută pentu a realiza filmul:

"Ne-am dat seama că, oricât de șmecheri am fi și chiar dacă facem clipuri virale, nimeni n-o să vină la noi să ne spună: poftim 200.000 de euro să faci film. Ne-am dat seama că, dacă vrem să facem film, noi trebuie să punem banii, noi trebuie să fim producători, noi trebuie să ne ocupăm de tot. Banii de la box-office sunt banii încasați de cinematografe. Două treimi merg spre cinema și taxe la stat, doar o treime rămâne, pe care trebuie s-o împarți cu distribuitorul. Și-atunci ne-am gândit, mai facem sau nu mai facem? Că matematic nu dădea bine. Și-am luat o decizie oarecum inconștientă și am zis că mergem înainte“, a povestit acesta.

 

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!