logo history romania

A+E Networks EMEA a anunțat reîmprospătarea logo-ului The HISTORY Channel și a identității mărcii în Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

În următoarele câteva zile, popularul canal de televiziune cu plată va primi un nou logo vibrant, care este conceput pentru a oferi un aspect mai elegant și mai proaspăt.

Noua identitate vizuală ascunde inteligent un H într-un H, simbolizând ideea de a descoperi povestea reală care se află sub suprafață.

Aspectul și identitatea canalului fac parte dintr-o reîmprospătare globală care a început cu A+E Networks în Statele Unite și este lansată la nivel internațional.

Heather Jones, Chief Creative Officer EMEA la A+E Networks EMEA, a comentat: „Combinația puternică de programare care este accesibilă, captivantă, informativă și distractivă este o combinație câștigătoare care rezonează cu telespectatorii noștri de ani de zile. În plus, modernizarea aspectului canalului va contribui la ridicarea mărcii la următoarea etapă de succes”.

În Marea Britanie, marca cunoscută sub numele de Sky HISTORY va continua cu logo-ul actual și identitatea mărcii. În Italia, reîmprospătarea va fi lansată în iunie.

O nouă identitate pentru HISTORY 2 va fi implementată din luna mai. Postul de televiziune History 2 nu este disponibil totuși pe piața din România unde A+E Networks EMEA este prezent cu postul History România dar și cu postul de televiziune Crime+Investigation.

The HISTORY Channel operează în peste 185 de teritorii la nivel global și este principala destinație pentru seriale premiate și documentare care îmbină istoria cu divertismentul.

Grila originală de emisiuni include producții emblematice ca Blestemul Insulei Oak, Arme Născute din Foc, Singuri, Așii Amanetului și Pe Urmele Antichităților; precum și documentare factuale captivante.