Înscrierile zilnice din SUA pentru Netflix au crescut în primele zile după ce gigantul de streaming a implementat represiunea privind partajarea parolelor pe 23 mai, au arătat datele firmei de cercetare Antenna.

Știrea a trimis acțiunile companiei în creștere cu 2,3%, până la 418,92 USD în tranzacționare timpurie.

Căutând noi modalități de a câștiga bani pe o piață saturată și într-o economie dificilă, Netflix a decis să reglementeze partajarea parolelor contului cu prietenii și familia - o schimbare drastică pentru o companie care a postat cândva pe Twitter „Dragostea este partajarea unei parole”.

Netflix estimase că peste 100 de milioane de gospodării și-au furnizat acreditările de conectare persoanelor din afara caselor lor. În conformitate cu noile reguli, utilizatorii din SUA pot adăuga un membru în afara casei lor pentru o taxă suplimentară de 8 USD pe lună.

Calculele sale par să fi dat roade, deoarece compania a înregistrat aproape 100.000 de înscrieri zilnice atât pe 26 mai, cât și pe 27 mai, potrivit Antenna.

Netflix, care și-a extins represiunea la peste 100 de țări, inclusiv România, nu a răspuns la o solicitare de comentarii cu privire la datele publicate. Oricum, Netflix nu este prea generoasă când vine vorba despre datele extinse legate de numărul de utilizatori.

Pionierul din domeniul streaming video a cunoscut cele mai mari patru zile de achiziție de utilizatori din SUA după ce schimbarea a intrat în vigoare în cei 4-1/2 ani în care Antenna a acoperit compania.

Creșterea recentă a depășit, de asemenea, nivelurile observate în timpul carantinei inițiale din SUA pentru COVID-19 în martie și aprilie 2020, potrivit Antenna, care analizează date de la colectori de date terți care urmăresc chitanțele de achiziții online, detaliile de credit, de debit și date bancare cu permisiuni.