Twitter va începe în curând să plătească creatorii de conținut verificați pentru anunțuri în răspunsurile lor, cu un prim bloc de plată de aproximativ 5 milioane de dolari, a declarat vineri proprietarul companiei, Elon Musk.

„Rețineți, creatorul trebuie verificat și doar reclamele difuzate utilizatorilor verificați contează”, a spus Musk, miliardarul care a cumpărat Twitter în octombrie anul trecut, într-un tweet.

De când Musk, CEO-ul Tesla, a achiziționat Twitter, platforma s-a chinuit să rețină agenții de publicitate, care au fost precauți cu privire la plasarea anunțurilor lor după ce compania a concediat mii de angajați.

Mișcarea vine în timp ce nou-numitul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, un veteran în publicitate de la NBCUniversal, este pe cale să preia conducerea platformei de socializare.

În martie, Musk a spus că serviciul de mesagerie câștigă aproximativ 5 sau 6 cenți pe oră din partea utilizatorilor și ar putea ridica această sumă la 15 cenți sau mai mult cu reclame care sunt mai relevante și mai oportune.