Interactions Marketing, agenția de comunicare interactivă și eCRM cu o prezență de 15 ani pe piața din România, și Blindspot, platforma automatizată de publicitate pe billboard-uri digitale, își anunță astăzi parteneriatul.

Acesta combină expertiza în data management și din sfera creativă a Interactions în conceperea campaniilor publicitare cu flexibilitatea soluției Blindspot, care facilitează difuzarea rapidă și simplificată a mesajelor pe o rețea extinsă de peste 4000 de panouri digitale în România și peste 1 milion la nivel global. 

Rețeaua conectată din România include ecrane în supermarket-uri, clinici private de sănătate, metrou, aeroport, mall-uri, agenții de pariuri, clădiri de birouri, LED truck-uri, precum și panouri stradale și alte formate. 

Provocările publicității outdoor tradiționale, cu restricțiile de perioadă fixă și locații bulk, subliniază nevoia unui nou tip de outdoor media. Prin platforma sa automatizată, Blindspot facilitează accesul la publicitatea pe panouri digitale și oferă posibilitatea de personalizare și flexibilitate în alegerea locațiilor prin țintirea audienței doar din zonele cu trafic de interes. Adaptabilitatea sa vine la pachet cu un alt avantaj major - costul redus per afișare vs. reach care face Blindspot o opțiune viabilă pentru o gamă largă de afaceri.

Astfel, indiferent că vorbim despre un billboard digital pe o clădire importantă din centrul unui oraș aglomerat, un panou LED de la metrou sau din fața unei case de marcat, prin parteneriatul Interactions - Blindspot, orice brand poate avea acces la prima rețea interconectată din lume de ecrane digitale de interior și exterior, dar și la servicii de set-up, consultanță, creație digitală a campaniilor și raportare în timp real.

“Am ales să avem încredere în Interactions ca parte a grupului francez La Poste pentru a oferi servicii complete. Astfel, reunim know-how-ul ambelor echipe în: data management, customer support agency level, implementare și proces creativ de dezvoltare al campaniilor redate pe panourile digitale. Cred cu tărie că DOOH ar trebui să fie disponibil pentru toată lumea, fără constrângeri de buget și de timp.“ Matei Psatta, CMO Blindspot.

“Parteneriatul cu Blindspot vine pentru Interactions ca o continuare logică a activității și experienței de până acum, dar și ca o nouă punere în scenă a unui mindset deja dovedit de rezultate: acela de a oferi clienților servicii creative și eficiente. Pot să spun, de asemenea, că avem o viziune comună cu Blindspot. Dacă Interactions și-a îndreptat eforturile spre automatizarea promoțiilor pentru consumatori cu ajutorul Promotiful, Blindspot a automatizat OOH-ul. Astfel, libertatea propriului dozaj de UNDE, CUM, CE pentru mesajul de brand vine cu avantajul major de a vedea rezultatul investiției în timp real, prin corelarea spend-ului în DOOH cu vânzările. “ Adrian Alexandrescu, CEO Interactions

 Parteneriatul Blindspot - Interactions in a nutshell? Expertiză combinată pentru campanii reușite, aducând în prim-plan nu doar tehnologia și accesul la o rețea globală de ecrane digitale, ci și capacitatea de a transforma ideile în povești captivante.