MB MUSIC RADIO

ACUM:



ASCULTA:
tunein    tunein

RECENT

Navigation

Noul show Divertis, spre TVR

Televiziunea publică pare a fi o soluţie pentru grupul umoristic ce a părăsit PRO TV-ul în această lună.
Doru Antonesei, Cristian Grețcu, Doru Pârcălabu, Silviu Petcu, Ioan Gyuri Pascu, Cătălin Mireuță și Florin Constantin sunt nucleul fostului grup Divertis

Mari şanse să-i vedem pe o parte din membrii fostului Divertis la TVR. Fostul "Land of Jokes“ îşi va continua proiectele sub denumirea de "Distractis" şi ar putea să fie din toamnă în grila TVR. "Suntem în discuţii cu mai multe televiziuni, printre care şi TVR", a confirmat zvonurile Valentin Gora, scenaristul grupului.

După ce au încheiat colaborarea cu PRO TV, iar brandul "Land of Jokes“ a rămas în Pache Protopopescu, cea mai bună alegere pentru umorişti pare a fi televiziunea publică. "Momentan, contractele emisiunilor «Serviciul Român de Comedie» şi «Land of Jokes» cu ProTv s-au încheiat, iar, pentru grila de toamnă, suntem în discuţii avansate pentru un nou sezon cu Toni Grecu, liderul «Serviciului Român de Comedie»", a spus Maria Apostol, PR Director la Pro TV.


Deşi au spus că sunt deschişi la negocieri cu oricare televiziune, pentru veteranii umorului oferta pieţei este destul de restrânsă. Antena 1 mizează şi investeşte în Dan Negru, prezentatorul emisiunii "Plasa de stele" şi "Câştigi în 60 de secunde", producţii situate pe locurile 3 şi respectiv 4, în topul audienţelor lunii mai. Prima TV şi-a legat numele de "Mondenii", umoriştii aflaţi deja la cel de-al zecelea sezon la acest post, iar Kanal D nu a luat în discuţie această posibilitate.

Şi Silviu Petcu confirmă negocierile cu televiziunea publică. El a adăugat că mutarea grupului la TVR nu ar schimba cu nimic stilul, personajele sau calitatea glumelor. Pentru el, scăderea în audienţe este strâns legată de publicul ţintă al PRO TV-ului.

"Noi eram plasaţi pe acelaşi tronson orar cu «Plasa de stele» (duminică de la 20.20 la Antena 1). Publicul căruia i se adresează PRO TV este tânăr (între 18 şi 49 de ani), iar noi ne adresăm unui public matur, cu o educaţie peste medie. Scăderea audienţei s-a făcut numai în ultimele 4-5 emisiuni, iar pe «all» noi am ocupat locul I. «Ploaia de stele» a atras publicul cu farsele cu tentă sexuală. Este rezultatul educaţiei din ultimii ani. Noi vrem să păstrăm linia elegantă şi nu vom promova goliciuni sau umor despre sex", spune Petcu.

Articol complet pe EVZ.ro
Share

loading...

Chirea Bogdan

Posteaza comentariu:

0 comments:

Comentariul va fi postat dupa aprobare