MB MUSIC RADIO

ACUM:



ASCULTA:
tunein    tunein

RECENT

Navigation

Grupul Discovery Communications isi adauga noi televiziuni in portofoliu


Discovery Communications, compania care detine canalele cu acelasi nume dar si posturile Eurosport anunta ca urmeaza sa achizitioneze un nou grup media.

Este vorba despre trustul Scripps Networks, companie ce detine, printre altele, posturile Travel Channel, Food Network sau Fine Living.

Tranzactia este insa una importanta, compania Discovery fiind dispusa sa plateasca 14.6 miliarde de dolari.

La nivel global compania Scripps Network detine mai multe canale de televiziune de nisa. In Statele Unite grupul detine posturile de televiziune HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel si Great American Country. In Europa compania distribuie posturile Travel Channel, Food Network, Fine Living si detine actiuni la postul polonez TVN si cel britanic UKTV. In Asia grupul mai detine si postul Asian Food Channel.

"Vom crea o companie mult mai puternică, mai flexibilă şi mai dinamică, cu conţinut global, cu un motor care poate fi îmbunătăţit şi monetizat prin intermediul tuturor reţelelor, produselor şi serviciilor din fiecare ţară de pe Glob", a spus CEO-ul Discovery.


Discovery a avut venituri de 1.75 miliarde de dolari în trimestrul al doilea din 2017, cu un profit de 374 de milioane de dolari, cu 8.3% mai mic faţă de aceeaşi perioadă din 2016.

Grupul Discovery detine o lista generoasa de posturi de televiziune precum Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, OWN: Oprah Winfrey Network, Science, Velocity, Life, Family, Kids, AHC, DMAX,Turbo, Home & Health, Focus, Frisbee, Giallo, K2, Eurosport, DTX.




După finalizarea tranzacţiei, Discovery va deţine o pondere de aproape 20% pe nişa televiziunilor cu plată, dar si cinci dintre cele mai importante reţele de televiziune cu plată pentru femei.

Tinand cont de acest aspect, tranzactia cu grupul Scripps Networks urmeaza sa fie finalizata undeva la inceputul anului viitor, urmand sa treaca si prin analiza Consiliului Concurentei din Statele Unite.

Pe piata media din Romania grupul Discovery distribuie posturile Discovery Channel, Animal Planet, Science, TLC, Showcase, ID Extra, DTX, Eurosport Romania, Eurosport 1 HD, Eurosport 2. De asemenea Scripps Network distribuie in Romania posturile Travel Channel, Fine Living si Food Network.
Share

loading...

Chirea Bogdan

Posteaza comentariu:

0 comments:

Comentariul va fi postat dupa aprobare