O americanca a dat in judecata firma americana Best Buy pentru a cere daune, nemultumita de serviciile acestora. Povestea ei a inceput in momentul in care a cumparat un laptop la care a mai cumparat si o garantie extra. Dupa un an de zile butonul de pornire al acestui laptop s-a stricat, si fiind in garantie s-a dus cu el la BestBuy. Acestia din urma l-au acceptat si i-au spus ca va fi gata in 2-6 saptamani. Zilele au trecut, la fel si cele 6 saptamani, moment in care aceasta a inceput sa sune la firma sa afle ce s-a intamplat. La presiunile acesteia, Best Buy a recunoscut ca nu are nici o idee unde se poate afla laptopul ei si s-a oferit sa ii plateasca in schimb 900 $.

Raelyn Campbell, victima noastra, a spus ca ea a platit 1100 de dolari pe laptop ca sa nu mai spunem ca toate datele sale s-au pierdut pentru totdeauna, motiv pentru care a cerut 2.100 de $ insa acestia au ingnorat-o total.

In tot acest timp Raelyn a fost informata ca toate datele pe care le avea in calculator o poate aduce la un proces imens de furt de identitate iar Best Buy nici macar nu a aisgurat-o ca datele sale vor fi ok. A fost picatura care a umplut paharul, iar aceasta i-a dat in judecata cerand nici mai mult nici mai putin de 54 de milioane de dolari. De atunci si pana acum, BestBuy a ridicat oferta pana la 4.100 de dolari daca renunta la proces. Aceasta a declarat ca nu se asteapta sa castige dar ca vrea sa mearga in instanta pentru a afla ce s-a intamplat cu laptop-ul ei si cum s-a pierdut.

Recunosc ca suma este destul de mare, insa constat ca se intampla si la case mai marisa iti duci un produs stricat in garantie la reparat si sa ramai cu buza umflata.