kanal d

Kanal D a sărbătorit pe 1 martie 2022, 15 ani de la lansarea pe piața media din Romania, perioada în care și-a îndeplinit misiunea de a oferi publicului entertainment de calitate și informație relevantă, situându-se în top trei televiziuni din Romania, adesea fiind pe primul loc în audiențe, atât în Prime Time cât și în Day Time.

Kanal D și-a lansat un nou pachet grafic, fresh, îndrăzneț, prietenos, în linie cu tendințele actuale de comunicare,dar și cu dinamica postului. Mesajul aniversar, “De 15 ani împreună, prieteni pe viață!”, precum și noile ID-uri transmit valorile unei televiziuni care s-a raportat întotdeauna la telespectator cu empatie, onestitate, prietenie, dezvoltând împreună o adevărată comunitate. De asemenea, mărturiile emoționante ale vedetelor Kanal D într-o serie de testimoniale de aniversare se regăsesc atât pe TV, cat și pe proprietățile online ale Kanal D.

Kanal D este una dintre cele mai vizionate televiziuni din Romania, conectând publicul la informație relevantă și entertainment de calitate prin intermediul unui pachet complex media (TV, Radio și Digital), oferind un conținut inovativ, variat și atractiv și o experiență multi-screen, la standardele tehnologiei de ultimă ora.

Statia s-a plasat în 2021, pe locul 2 în topul audiențelor, în Prime Time (20:00 -24:00), la nivelul publicului Național, cu 6,7% Rating și 16,8% cotă de piață, înregistrând o creștere de 17% a cotei piață față de anul anterior. În cei 15 ani de existență, Kanal D a înregistrat o creștere de peste 8 ori a cotei de piață, în Prime Time (20:00-24:00), la nivelul publicului Național.

Trendsetter fie prin serialele turcești, reality-uri precum “Exatlon” sau “Bravo, ai stil!”, emisiuni de interviuri și reportaje cum sunt “40 de întrebări cu Denise Rifai” și “Asta-I Romania!”, stația investește permanent în cele mai attractive formate. 

De 1 martie, postul a lansat un nou grupaj informativ, Știrile de la ora 07:00, prezentate de fostul crainic al show-ului Puterea Dragostei. Postul urmează, in curând, să lanseze matinalul „Dimineața cu noi”, o emisiune fresh, plină de energie, dar și informație utilă, care era foarte așteptată de publicul Kanal D. Un quiz show, ce va fi prezentat de Dan Negru, este, de asemenea, o emisiune foarte așteptată, care se află în acest moment în perioada de casting.

„Una dintre constantele care au asigurat succesul Kanal D a fost legătura permanenta cu publicul nostru și atenția la trenduri. Iar promisiunea noastră este că vom investi în continuare în conținut, în show-uri de calitate, punând accent, în același timp, pe interacțiunea celor trei : TV, Radio și Digital. În 2019, în grupul Dogan Media intra Radio Impuls, iar în 2022 dezvoltăm TheXclusive, locul unde cei interesați găsesc o gamă variată de emisiuni realizate exclusiv pentru consumatorul online. Publicul nostrum ne-a inspirat să ne dezvoltăm și în aceste direcții, iar astăzi, la împlinirea celor 15 ani de când Kanal D a intrat pe piața din România, îi mulțumim că a fost alături de noi și că ne-a provocat mereu să fim tot mai buni, mai inovatori în ceea ce facem_”, a declarat Ugur Yesil, CEO and Executive Board Member Kanal D.