samsung

Samsung a ajuns pe primul loc pe piața globală de televizoare pentru al 17-lea an consecutiv.

Potrivit firmei de cercetare de piață Omdia, care a compilat cifrele, realizarea poate fi atribuită angajamentului companiei față de experiențe de vizionare premium și design centrat pe utilizator, cum ar fi gama sa Neo QLED.

În 2022, Samsung a vândut 9,65 milioane de unități de televizoare QLED și Neo QLED, ducând vânzările cumulate la 35 de milioane de unități de la lansarea sa în 2017. 

Samsung a dominat, de asemenea, segmentul de piață de televizoare ultra-large în 2022, raportând o cotă de piață de 36,1% și 42,9% pentru televizoare de peste 75 de inchi și, respectiv, de 80 de inchi. Pentru piața de televizoare premium cu un preț de peste 2.500 de dolari, Samsung a păstrat cea mai mare cotă de piață după venituri, la 48,6%.

„Istoria noastră de lider în industrie din ultimii 17 ani a fost posibilă datorită loialității și încrederii continue a consumatorilor noștri în produsele noastre”, a declarat Cheolgi Kim, vicepreședinte executiv al Visual Display Business la Samsung Electronics. „Vom continua să deschidem calea pentru a crea cele mai premium experiențe pentru dispozitive, care depășesc calitatea premium a imaginii.”

Samsung și-a lansat televizorul LCD Bordeaux în 2006, declanșând adoptarea generală a ecranelor cu ecran plat. Compania a continuat să aducă tehnologii inovatoare mai aproape de consumatori prin lansarea primului său televizor LED în 2009 și Smart TV în 2011, deținând poziția de top pe piață în fiecare dintre aceste lansări.