jimjam

JimJam vine în sprijinul părinţilor, introducând un nou sistem unic de insigne care marchează lecţiile ce pot fi învăţate din desenele animate difuzate.

JimJam este o televiziune care se adresează, în primul rând, copiilor preşcolari şi familiilor acestora. De la lansarea sa în 2006, acoperirea JimJam a crescut rapid şi este prezent acum în peste 100 de ţări, din Europa până în Orientul Mijlociu şi Africa. În România, televiziunea beneficiază de feed dedicat din anul 2020.

JimJam a reformat televiziunea interactivă cu poveştile sale jucăuşe şi educative, transmiţând mesaje şi conţinuturi speciale, pentru a încuraja micii telespectatori să înceapă conversaţii în familie, despre lecţiile şi poveştile din serialele animate. În acelaşi timp, copiii sunt încurajaţi să îndrăznească să pună întrebări. De asemenea, ei sunt susţinuţi să se implice în activităţi precum explorarea naturii, protejarea animalelor şi folosirea imaginaţiei lor bogate la joacă.

Pe lângă filmele educative şi distractive, JimJam difuzează şi videoclipuri muzicale şi, în spiritul învăţării ludice, a introdus iconiţe unice pentru a atrage atenţia părinţilor, dar şi copiilor, asupra mesajului-cheie transmis de conţinutul pe care îl vizionează.

Pictogramele de pe insignele care însoţesc desenele animate sunt concepute pentru a veni în sprijinul  dezvoltării abilităţilor copiilor.

Pictogramele afişate, categoriile şi lecţiile învăţate într-o anumită poveste, sunt:

  •         Muncă în echipă (Bob Constructorul, Ricky Zoom)
  •         Rezolvarea problemelor (Pompierul Sam, Thomas şi prietenii săi)
  •         Curiozitate (Să ghicim cu Jess, Daisy şi Ollie)
  •         Natură şi animale (Pettson şi Findus, Pădurarul Leo şi animalele sălbatice)
  •         Creativitate (Să învăţăm cu Timmy, Conni)
  •         Familie şi prieteni (Bobiţă şi Buburuză, Ghici cât de mult te iubesc)

Pentru a face iconiţele mai uşor de înţeles, JimJam a produs şi un videoclip educativ:


Jim Jam a înregistrat o creştere constantă a audienţei în ultimii 2 ani şi se aşteaptă ca această tendinţă să continue şi în România. Televiziunea oferă micilor telespectatori un mediu sigur şi prietenos, bazat pe învăţarea prin joacă, ce dezvoltă curiozitatea, imaginaţia, empatia şi creativitatea copiilor, prin poveşti adecvate vârstei şi videoclipuri educative dezvoltate de ei înşişi, atât on-air, cât şi online, contribuind la creşterea armonioasă a acestora.

Postul face parte din grupul AMC Networks International care oferă în România canalele AMC, Filmcafe, Minimax, TV Paprika și JimJam.

Canalul JimJam este distribuit în grilele marilor operatori de cablu din România.