vodafone rcs

Operatorul de telecomunicații Vodafone anunță dezactivarea serviciului Vodafone Chat pentru clienții business și implementarea standardului standardului Rich Communication Services (RCS).

Vodafone continuă procesul de modernizare a platformelor prin intermediul cărora sunt furnizate servicii și facilități digitale și extinde colaborarea cu Google, pentru a le oferi utilizatorilor experiențe noi de mesagerie, prin adoptarea Google Jibe Cloud.

Operatorul își notifică deja clienții business cu privire la modificare. Începând cu data de 1 aprilie 2023, facilitatea de Vodafone Chat, disponibilă la acest moment, se va dezactiva, urmând ca, treptat, să devină disponibilă mesageria alternativă Google (prin serviciul Messages by Googles).

Această funcționalitate va deveni aplicația implicită de mesagerie pentru toate dispozitivele Android vândute prin canalele de vânzări ale Vodafone, indiferent de model sau de rețeaua mobilă.

Astfel, utilizatorii vor beneficia de o experiență interactivă modernă de mesagerie prin suportul standardului Rich Communication Services (RCS). 

Printre avantaje, enumerăm:  
 
suport pentru fotografii și videoclipuri de înaltă calitate;
confirmări de citire;
mesagerie de grup îmbunătățită;
criptare pentru chat-uri unu-la-unu (la cel mai înalt nivel de confidențialitate și securitate a datelor).
   
  Clienții Vodafone Business vor beneficia, de asemenea, de expertiza Google, pe măsură ce canalul de mesagerie începe cu pași repezi să devină un canal din ce în ce mai important pentru companiile de toate dimensiunile pentru a intra în legătură cu consumatorii.

Pentru a beneficia de facilitățile Google, utilizatorii trebuie să accepte noile setări, odată ce acestea vor fi afișate pe dispozitivul Android, proces care nu durează mai mult de câteva minute.