Popeyes sărbătorește 1 an în România, lansând o campanie aniversară cu 365 de premii. Disponibilă doar în aplicația mobilă, campania își invită clienții să experiementeze beneficiile tehnologiei care ii ajută să câștige timp, dar și multe alte surprize, oferite prin programul de loialitate.

Cu un an în urmă, Popeyes a deschis primul restaurant din România, în Băneasa Shopping Center. Sute de clienți au format cozi imense timp de săptămâni la rând pentru a încerca celebrele produse în stil Louisiana, printre care faimosul The Chicken Sandwich, American Biscuits sau Cajun Fries. 

„Suntem încântați să sărbătorim primul an în România, un an extraordinar în care ne-am îndrăgostit de puiul în stil Louisiana", a declarat Mihaela Lungu, Chief Marketing Officer, Popeyes România. „Popeyes înseamnă nu numai mâncare gătită după rețete originale, dar și experiența meselor împreună cu prietenii, acest joie de vivre care ne face zilele mai luminoase. Am deschis într-un an șase restaurante Popeyes, fiecare dintre ele echipat cu kioskuri de comandă care sunt integrate cu WebApp și Popeyes App, oferind astfel posibilitatea de a comanda de pe orice dispozitiv ușor, de a strânge puncte și de a beneficia de multe surprize.” 


Aplicația Popeyes este concepută pentru a facilita interacțiunea clienților cu Popeyes, iar programul de loialitate Popeyes Rewards este o modalitate excelentă pentru a ne arăta aprecierea față de oaspeții noștri. Astfel, noi surprize îi așteaptă pe fani în app: hanorace, tricouri, tote bags, toate Popeyes branded și portocalii, desigur.

Pentru a participa la campanie, clienții trebuie să descarce aplicația Popeyes România și să comande prin aceasta pentru a acumula puncte de loialitate. Cei care o folosesc își pot schimba punctele cu premii speciale în secțiunea Popeyes Rewards, până pe 19 mai 2023.