Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery a încheiat primul trimestru cu un total de 97,6 milioane de abonați DTC la serviciile sale de streaming HBO, HBO Max și discovery+.

Aceste date, conform ultimelor rezultate ale companiei, au fost cu 7 milioane mai mari decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Numai în T1, compania a câștigat 1,5 milioane de abonați la nivel mondial. În SUA și Canada, numărul abonaților a fost de 55,3 milioane în primul trimestru, în creștere față de 53,4 milioane cu un an mai devreme, în timp ce ARPU a scăzut ușor în aceeași perioadă, de la 10,83 USD la 10,82 USD.

Între timp, numărul abonaților internaționali a crescut de la 37,2 milioane la 42,3 milioane, ARPU crescând de la 3,28 la 3,48 USD.

ARPU global a crescut de la 7,39 USD la 7,48 USD.

Veniturile DTC în T1 s-au ridicat la 2.455 milioane USD, în scădere cu 1% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce EBITDA ajustat a fost de 50 milioane USD, o îmbunătățire de 704 milioane USD de la an la an.