Apple ar putea fi obligată să schimbe numele noului său set de căști de realitate mixtă în China, dacă nu poate ajunge la un acord cu Huawei, care deține deja marca comercială „Vision Pro” în țară.

Descoperită inițial de MyDrivers, marca comercială a fost acordată inițial celor de la Huawei pe 16 mai 2019 și oferă companiei drepturi exclusive de utilizare în China, în perioada 28 noiembrie 2021 - 27 noiembrie 2031.

Huawei folosește în mod activ marca comercială în China și oferă o serie de produse sub numele Vision, inclusiv televizoare inteligente și ochelari inteligenți. Dacă Apple intenționează să-și vândă căștile în China și să le numească Vision Pro, ar putea fi nevoită să intre în negocieri cu Huawei pentru a elibera marca comercială contra unui preț.

Nu ar fi prima dată când Apple trebuie să plătească o companie chineză pentru a folosi un nume de produs. În 2012, Apple a plătit Proview Technology 60 de milioane de dolari pentru drepturile asupra mărcii comerciale „iPad” în China. Plata a urmat mai multe cauze în instanță în care Apple a susținut fără succes că a achiziționat deja drepturile pentru nume ca parte a unui acord cu filiala taiwaneză a Proview.


Apple a declarat că intenționează să lanseze căștile Vision Pro în Statele Unite la începutul anului viitor, produsul urmând să devină disponibil în „mai multe țări” mai târziu în 2024.